{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Lørdags Trackday på Padborg kun 1000kr {{forumTopicSubject}}

www.track-meet.dk arrangerer Trackday på Padborg Park LØRDAG d. 10 juli fra kl. 08.00 - 16.00.

Da vi har fået varmekuller, så har vi nu skruet prisen helt ned til 1000,- for at deltage. Det er altså for en hel dag på en rigtig racerbane og man kan købe ekstra chauffør for kun 250,- (Incl. frokost)

Der er åbent for biler med og uden nummerplader.

Hvis du ikke selv har nogen bil, så er det også muligt at leje plads i DTM Mercedes, hvor man får ca. 6 x 15 minutter i bilen.

Læs mere om arrangementet på www.track-meet.dk


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lørdags Trackday på Padborg kun 1000kr
  • #1   27. jun 2010 er de 1000 inkl. frokost også? og er passager gratis?

  • #2   27. jun 2010 Kennet> De 1000,- er incl. frokost og passagerer er gratis. Hvis passagere skal have frokost med koster det 50,- pr. frokostbillet.
    Og hvis man har en ekstra chauffør med, så koster det 250,- incl. frokost.
    Så det er som du kan se super billigt.


  • #3   28. jun 2010 Nedtur jeg ikke har fået opgraderet bremser og dæk på bilen, els var jeg sgu nok dukket op.. smiley

  • #4   28. jun 2010 Hvis du kører på std. dæk og ikke gadeslicks, så holder normale bremser fint. Men hvis man kører på dæk som bider godt fast, så skal bremserne også være bedre.

    Men man kommer langt med et sæt gode bremseklodser og frisk bremsevæske. Og så selvfølgelig lade være med at køre alt for mange omgange i træk, men da det er Open Pitlane kører man jo bare ind og lader den køle lidt og så kan man køre ud på banen igen.


  • #5   28. jun 2010 Problemet ligger lidt i jeg var på banen og kører til Oschersleben Opel træf og der fik jeg taget livet rimelig godt af mine bremser og dæk.. smiley Så tror det ville være og udfordre skæbnen ved at smide den på bane igen inden det er skiftet.
    Den ene tur var bremserne så varme at de stadig røg 10-15 min efter.. smiley

    Men har fået nogen 300mm skiver hjem nu og så kommer der EBC Yellowstuff klodser på den og så vil jeg prøve mig med nogen Falken dæk. smiley


  • #6   28. jun 2010 Ja, det lyder som om at den trænger lidt dele inden du skal ud og give den gas.
    Jeg vil så på ingen måde anbefale dig Falken dæk, hvis du vil have noget som står fast. Har selv gode erfaringer med Toyo R888 som er et gadeslick dæk og som står sindsygt godt fast og er lovligt at køre med på vejen.
    De kan købe rigtig billigt hjem fra England, så stik mig en besked, hvis jeg skal prøve at finde stedet fra til dig.

    Men hvis du ikke er klar til 10 juli, så har vi også et arrangement lørdag d. 21 august og 25 september.

    Tilmeld dig evt. vores nyhedsbrev, så du ikke går glip af nogle nyheder.
    http://www.track-meet.dk


  • #7   28. jun 2010 Takker mange gange for det Brian, du må meget gerne se om du kan finde en side til mig hvor jeg kan bestille de dæk hjem henne, så vil jeg da kigge lidt på det.

    Jeg før kørt med Prada Spec-II dem var jeg ikke så vilde med, der skulle alt for meget til at få temperaturen op på dem:(

    Jeg har allerede siddet og luret meget på jeres side, vi er nogle stykker som meget voldsomt overvejer at tage med på turen til Nürnberg.. smiley


Kommentér på:
Lørdags Trackday på Padborg kun 1000kr

Annonce