{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.743 visninger | Oprettet:

m50b25 manifold over på m52b28 hjælp. {{forumTopicSubject}}

Godaften.. går med tanken om og få smidt sådan en m50b25 manifold på min b28 motor, vil lige hører hvor meget der skal til ?? er det "næsten" bare plug and play .. eller skal der skiftes dyser og tilpasses en masse ? smiley er godt klar over den skal kørers ind bagefter for og få det optimale ud af det smiley har i forvejen banan og eisenmann udstødning på . plus et åbent filter.. hvad ville i tro jeg ville få extra med en ordenlig indkøring ?:)
håber der er en som gider bruge lidt tid på og hjælpe.
mvh smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  m50b25 manifold over på m52b28 hjælp.
  • #1   9. sep 2013 Alene med indsugning får du gerne 20 heste - har hørt at man skal bruge den gamle indsugning, til at få den til at passe.


  • #2   9. sep 2013 Mener at du skal skære noget af den gamle af og lime på den nye da hullerne ikke er ens smiley

  • #3   9. sep 2013 Sebastian M

    20 hk ekstra på en sugemotor hvis man skifter indsugning..... har også hørt det giver 15 hk ekstra hvis man skifter sit luftfilter ud med et K/N intake kit er det rigtig ?


  • #4   9. sep 2013 20 hk og minus 40 nm

  • #5   9. sep 2013 Jesper og BANDIT: man kan vidst godt høre i ikke har BMW.
    Prøv evt at se den jeg havde.

    Og så må i godt blande jer uden om.
    Manden stiller et spørgsmål, så kan man henvende sig, hvis man har forstand og ellers kan man lukke røven!!
    (Det er så her i kommer ind)

    Daniel b: manifolden passer direkte på, du skal bare bruge luftmassemåleren fra B28 da den er større en fra B25.
    Ellers skulle det være plug and play.
    God fornøjelse!


  • #6   9. sep 2013 havde nemlig også hørt man kunne trække en 15-20 hypper ud af den smiley okay det lyder fandme fint smiley tak for hjælpen .

  • #7   9. sep 2013 Nikolaj

    FORKERT!

    Jeg har selv lige snakket med schmiedmann og man skal tilpasse selve indsugnings rørene da de ikke passer på fra m50b25 indsugningen. så det var et lidt større projekt. men kunne selvfølgelig sagtens lade sig gøre hvis man var lidt fingernem. : )

    ja du får ca 20hk men mange gange taber man lidt Nm afhængig af chippen. En skræddersyet chip er et must!


  • #8   10. sep 2013 Ja, jeg tænkte på det var en M50 og ikke M52, den skulle over på.
    Så skal der nemlig laves lidt.
    Men ikke noget uoverskueligt.

    Mvh Nikolaj


Kommentér på:
m50b25 manifold over på m52b28 hjælp.

Annonce