Tuning af Golf turbo diesel {{forumTopicSubject}}
Hej BG, Ja jeg ved godt emnet har været oppe 10xxx gange, men jeg kan ikke finde nogle gode svar.
Jeg har en Golf GTD med JR motor med KKK K24 turbo uden IC.
Jeg har blokket ladetryk og overtryksventil, og ændret diesel mængden en del.
Jeg startede ud med et ladetryk på 1,5 bar i samtlige gear. Men den kunne ikke holde trykket særlig længe og gik hurtigt ned på 1 bar.
(Det skal lige nævnes at minimum 2 udstødnings pakninger er sprunget ved manifolden)
Men hvis man vil rykke 150-200 hk ud af den, ved godt det er meget og koster dyrt. Men kan det lade sig gøre? og er der nogen gode råd og ideer til at opnå de hestekræfter?
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 147 Svar: 2.816
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
apr 2005
Følger: 41 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 147 Svar: 2.816
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 4 Svar: 390
Det er en af gutterne.
Han har brugt mange penge på den. Men kun på motoren.
Det er meningen den skal se sådan ud.
Trådstarter.
Kontakt evt. Simon på min venneliste.
Det er hans Golf TD der kørte til drivers event.
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
Men nu når jeg ser bilen herinde, kan jeg godt se at skindet bedrager haha.
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 70 Biler: 4 Svar: 390
Man røber jo ikke for meget, du ved nok..
jul 2011
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 2.205
nov 2005
Følger: 235 Følgere: 378 Biler: 12 Emner: 87 Svar: 1.664
Tuning af Golf turbo diesel