{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

Turbo motor i en Rolla E10 gsi hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har købt en corolla e10 gsi. Jeg ønsker self gerne flere hk end de 114hk den har i forvejen. Er det muligt at smide en 3sgte i el skal der laves meget om. Hvad er ellers mine muligheder udover en silvertop 1.6 20v el kan man bore den op til en 2.0/2.2 fx 20v

Er ude i en 300/400hk i rolla'en.

Håber der nogle japaner folk der kan hjælpe mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Turbo motor i en Rolla E10 gsi hjælp
  • #1   21. jun 2015 du kan kun smide en 4age motor i både Blacktop og Silvertop så kan du smide en turbo på og så er der hurtigt de hk du er ude efter men 3sgte der der meget arbejde i

  • #2   21. jun 2015 Vil det være bedst med en silvertop og så blacktop knaster og dobbelt weber 40mm og så er der vel knap og nap 200hk rent suge og et pænt moment over de 220? smiley

  • #3   21. jun 2015 Ja Silvertopen er jo stærkere i opbygningen så den skulle nok kunne klare mest tryk har hørt om nogle der brugt blok og indemaden fra Silvertop og topstykke og det der følger med der fra Blacktop og smed turbo på der lavede ca 400 ved ikke om man skal bruge nogle stærkere ventiler til den med det er bare at komme i gang :D;)

  • #4   21. jun 2015 Jeg ville overveje en 4AGZE motor, her får du heste og bundtræk og mulighed for at lege med turbo smiley

  • #5   21. jun 2015 Jeg har en Blacktop med 4agze indmad. Og en turbo fra en R34 skyline. Den går med 250hk og 280 NM. Den trækker ganske udenmærket ??

  • #6   21. jun 2015 Hvis de der silvertop så var til at finde har ledt diverse steder i Danmark ingen held. Tror jeg vælger en silvertop med blacktop indmad i og noget dobbelt weber måske og så turbo og intercooler vil helst gerne have noget mere moment end hk. 250hk og 280nm burde kunne lave 350nm selv på en 1.6 20v bare se de nye motor de er ikke større men alligevel har de et voldsom moment smiley

  • #7   21. jun 2015 Indmad er noget der er i en kylling.
    Du bør undersøge det bedre, hvis du skal have turbo på, skal du IKKE bruge plejlstænger fra en blacktop, det holder ikke til ret meget tryk.


  • #8   21. jun 2015 Blacktop stempler og stænger holder ikke. Det er derfor man bruger silvertoppen. Men blacktoppen har større spjældhuse end silvertoppen. Turbomotor har et turbo sæt til sådan en så runder du de 300 hk

Kommentér på:
Turbo motor i en Rolla E10 gsi hjælp

Annonce