Tvivl om kompression på m20 turbo {{forumTopicSubject}}
Jeg er igang med at bygge en stroket m20 der er blevet bygget om til 86mm boring og bi turbo. skal køres ind på v-power.
alt indmad er skiftet ud til noget der holder til 600+hk så mit mål er 5-600hk.
Det jeg er kommet i tvivl om hvad der er den korrekte kompression for mig.
min første tanke var at sætte den helt ned til 7.5:1 grundet bi turbo systemet vil begrænse tiden i off boost, og jeg så ville have et større spillerum før den vil tændingsbanke. Men nu er jeg blevet lidt i tvivl jeg bør have en højere kompression for ikke at få for dårlige køreenskaber ved dagligdags kørsel.
håber i kan komme med nogle konstruktive forslag med noget erfaring bag og ikke et eller andet fis i har hørt fra jeres dæksparker venner.
mar 2006
Følger: 101 Følgere: 143 Biler: 18 Emner: 75 Svar: 885
jan 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
mar 2006
Følger: 101 Følgere: 143 Biler: 18 Emner: 75 Svar: 885
jan 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
mar 2006
Følger: 101 Følgere: 143 Biler: 18 Emner: 75 Svar: 885
apr 2006
Følger: 163 Følgere: 148 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 90
Og det er nu ikke helt rigtigt at hvis du skal på 600 hk at der skal metanol og med det RIGTIGE standard indmad kan du lave 500 hk er gjort masser af gange men ja lågsus Racing
mar 2006
Følger: 101 Følgere: 143 Biler: 18 Emner: 75 Svar: 885
apr 2006
Følger: 163 Følgere: 148 Biler: 4 Emner: 1 Svar: 90
jan 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
jan 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 2 Svar: 9
Tvivl om kompression på m20 turbo