{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.738 visninger | Oprettet:

milltek med og uden mellempot? {{forumTopicSubject}}

hej bg.
ville høre hvad i har af erfaringer med milltek udstødning med og uden mellem potte?

der kommer også Downpipe på!

skal til at købe en cat back system til min vw gvw golf v gti.

hvad ville i anbefale jeg skulle købe med? mellem potte eller uden mellem potte.

gider nemlig ikke have at den larmer fucking meget ?? men god lyd skal der være!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  milltek med og uden mellempot?
  • rene L
    rene L Tilmeldt:
    dec 2013

    Følgere: 6 Emner: 33 Svar: 2.416
    #1   29. nov 2017 god lyd er jo en smags sag en udstødning kan lyde godt når man høre bilen køre forbi men der er ikke noget at høre i kabinen jeg selv vil ikke have larm men ydelse så ville vælge mellem potten

  • #2   29. nov 2017 okay tak smiley det vil jeg da lige tage med i overvejelserne


  • #3   29. nov 2017 Fik du ikke nok svar i dit første indlæg.,
    Nogen tager med nogen uden.
    4 cylindrede med turbo om det er go lyd er jo individuelt ... men vores r32 havde Res på....og det lød fint..
    Gider ik resonans lyden som er kendt på ifhv r32’eren..


  • #4   29. nov 2017 Med mellem potte du bliver træt af at den larmer konstant... Med potte larmer den kun når den får noget at leve af
    Det er rigtigt surt at sidde på motorvejen og ikke kunne føre en samtale grundet larm fra udstødningen smiley


  • #5   29. nov 2017 Jeg kører kun med Downpipe på min og den larmer rigeligt når man skyder den af. Vil anbefale du prøver med downpipe først også bagefter ser om du vil have mere lyd. Downpipe i sig selv giver rigtigt meget lyd med std udstødning ihvertfald på en GTIer

  • #6   29. nov 2017 man kan nok ikke samligne en g4 gti og g5 gti lyd og motor messigt men jeg har komplet milltek på min og der var melllempotte på den larmede bare som en alm sportsudstødning så fik fjernet mellempotten og monteret et rør istedet, den larmer ikke mere end før og nu brummer den heller ikke bare mere den kommer med et fint plot ligesom når man skifter på de nye med dsg og mere fed lyd os


  • #7   30. nov 2017 youtube er dit bedste valg , det hjælper ikke at spøge nogen om sådan noget da det er en smags sag jo , højt for dig men lavt for andre

  • #8   1. dec 2017 Milltek gør jo en stor del ud af at den ikke larmer ved alm kørsel. Nu har jeg haft komplet non res i 6 år, og har ikke fortrudt. Godt nok på en 1.8t. Ved bykørsel kan du høre det er en sportsudstødning så selvfølgelig siger den mere end standard, men larmer eller brummer ikke. Over 80 kmt ved konstant fart kan du næsten ikke høre den. Den lyder som den skal når den får fuld pedal. Jeg havde taget non res til hver en tid. Jeg ved ikke med de der R32 double potter, kunne forestille mig de siger en del mere ved alm kørsel.

Kommentér på:
milltek med og uden mellempot?

Annonce