BMW 328I/428I - sportsudstødning {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har erhvervet mig en BMW 428I - og overvejer meget kraftigt en sportsudstødning til den..
Jeg er lidt i tvivl om hvilen, og om hvor meget lydniveauet ændrer sig.
Er der nogen herinde, gerne på fyn, som har en BMW med en N20 motor gerne i 328I, 428I, 528I med monteret en sportsudstødning? Det skal gerne være en som kun har sportsudstødning og ikke så meget andet, da jeg ikke ønsker at ændre andet ved min.
Det kan være bmw m performance udstødning, milltek, BSR eller andet.
Jeg vil rigtig gerne komme forbi og høre den, samt måske få en tur i den for at høre gearene og oplevelsen ved det - inden jeg selv kaster mig ud i et valg:)
Jeg håber nogle er klar på at vise deres fede biler frem :)!
Mvh Jesper.
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.900
Hvad fanden skal han da med den? Det er en trykladet bil, så hvis han skal noget skulle det være downpipe - men det fortæller han jo at han ikke har lyst til hvilket jeg fuldt ud forstår.
Jesper:
Jeg tror de personer blive svære at finde da det ikke er biler som der kører mange af, og slet ikke med sportsudstødning. Men personligt syntes jeg at BMW er kommet rigtig godt efter deres egne perfomance udstødninger med god lyd og har også fornøjelsen af sådan en på min 335i. Jeg har endnu ikke fundet en jeg syntes der lød bedre.
jun 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Biler: 10 Emner: 25 Svar: 107
Tak for dit svar, jeg ved det er en "sjælden" bil - mange vælger diesel eller også tager de en mindre motor hvis det er benzin.
Jeg har set de første 30 youtube videoer med forskellige udstødninger, og der synes jeg også at fornemme at BMW-s egen M performance udstødning virker ganske tilforladelig, med god lyd uden at det er overdrevet. Jeg ville dog helst gerne have så dyb en tone som muligt, hvad der nu end kan lade sig gøre med en 4 cyl. 2.0 liters motor - og tænkte blot at hvis nogen her havde en, ville jeg gerne komme og høre :).
Det giver nok ikke megen mening af høre din 6 cylendret tænker jeg.
Var din på ved køb, eller hvor har du købt den?
MVH
jul 2007
Følger: 22 Følgere: 39 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 3.900
Den dybe lyd bliver svær at fremprovokere på sådan en bil, uden at der f.eks. også kommer downpipe på og andre rettelser. Jeg kan dog se at der på nogle forums skrives at 28´eren lyder næsten som en 6-benet med perfomance bagpot.
Min kom på efter 10000 KM ca. hos Bayern Autogroup. (Har haft bilen fra ny). Sammen med de andre opdateringer inkl. ekstra køling.
At lytte til min ville ikke betyde noget for dig, det giver ikke rigtig et prej desværre.
Men her er en god video:
https://www.youtube.com/watch?v=N4oeEOtHEnw
BMW 328I/428I - sportsudstødning