{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Giver det noget?
  • #1   12. nov 2006 man kan jo altid prøve smiley

• #2   12. nov 2006 Ja det burde nok give lidt, da du sænker temp i motor rummet ret meget med det.

• #3   12. nov 2006 Vil jeg se før jeg tror på.. a vil sku gerne se på papir at det giver noget..? nogle der har så´en noget fint dokumentering..? ikk bare hva fabrikanten siger.? der er vel ikk lavet andet ved din bil..?

• #4   12. nov 2006 Gasserne bevæger sig hurtigere hvis de er varme.. så jah det hjælper plus du får ik nær så varmt motorum. og hvis du ik har kold luft indtag til filter hjælper det og på den måde.. så meget kold luft som muligt smiley

• #5   12. nov 2006 det hjælper lidt... men nok ikke mærkbart på din bil... hvis det var en bil mere etv. 400hk giver det mere effekt tror jeg

• #6   12. nov 2006 Jeg tror det giver lige så meget som bananmanifolden... nemlig ingen mærkbar/målbar effekt.

• #7   12. nov 2006 Tak tak for jeres mening og svar. Tror sgu jeg køber skidtet og putter på. Det koster jo ikke alverden, og det skader vel ikke...

Viggo C: Ved ikke med det mærkbare, men hvertfald det er målbar og også omkring 8-10hk, har snakket med flere der har sat det på deres 206'er og der har det givet fra 5-12hk. Har ikke meget forstand på det, men du skal tænke på at katalysatoren sidder i den orginale udstødningsmanifold, så den bliver også fjernet ved samme lejlighed. Men what ever...må få den rullet en gang efter jeg har sat den på så må vi se om den har flere end sidst da den blev målt!

Kommentér på:
Giver det noget?

Annonce