{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tuning af Sierra
  • #1   17. nov 2006 chipning på en standard motor giver jo absolut intet.

    det er kun diesel'er der får noget ud af det. de er typisk begrænset pga co2 udslip.


  • #2   17. nov 2006 kig på www . powerpage . dk


    de har et forum også.. skide godt tunings side.


  • #3   17. nov 2006 www . power page . dk


    hader bilgalleri.. dem og deres rekvalme blokering...


  • #4   17. nov 2006 okay tak... vil jeg lige kigge på så

  • #5   17. nov 2006 du skal ha mølle på før det rigtig kan mærkes smiley

  • #6   17. nov 2006 Problemmet med din Sierra er at indsugningsmanifolden er noget møg. Den er simpelthen helt vildt underdimensioneret i forhold til motoren.

    Samtidigt er topstykket og især toppakningen megget svage. Har du bare haft hamret til den 2-3 gange mens den har været rigtigt kold, risikerer du en smadret toppakning (har prøvet det) eller en flækket top (min er måske flækket, den køer hvertfald af helvedes til).

    Samtidigt kan diffen ikke holde til ret meget, og begynder at synge hvis du er ond ved den (Mit er begyndt).

    Du kan gøre et af flere ting.

    Hvis du vil NA tune den, byg en ind-manifold til den. Du kan ikke købe dem for de laves mig bekendt ikke. Så du er nød til at lave din egen eller få den lavet.

    Hvis du vil Turbotune den, så har jeg et næste komplet kit (mangler kun lidt rør og en motorstyring) som du kan købe.

    Held og lykke med det, og skriv hvis det er:)

    - Piotr


  • #7   17. nov 2006 Íøvrigt glemte jeg helt at sige du nok vil kunne få en 150-160 HK ud af den hvis du laver en god manifold til den, sætter en Bruno Hansen Bananmanifold på udstødningen og Chipper den. Alt efter din potte kommer du måske til at skifte den, men der kan du køben Serra/OHC Hoyer sportsudstødning til 3000,- og med en vinkelsliber, et svejseaparat og noget knofedt få den fettet på. Den er i 2" hele vejen og er uden kat.

    Men vær opmærksom på dne ikke passer bolt-on, da det er en OHC, hvor udstødningsrøret går højreom, ikke venstre.. derofr vinkelsliber og svejseaparat.


Kommentér på:
tuning af Sierra

Annonce