{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
664 visninger | Oprettet:

Ny motor med større turbo vw 4 GTI {{forumTopicSubject}}

Hej derude.

Har brug for hjælp mht nyt køb af en motor til Vw 4 GTI.
JEG har fundet en AGU motor.til min bil der er tip top renoveret ifl. Sælgeren.

Motoren er kun blevet test kørt af hvad jeg ved, men har bøjet en ventil ifl hvad han fortæller mig. Nogen der har en ide til hvad der skal til for at undgå dette problem HVIS JEG nu skulle købe den og renovere det der er fejlen? Eller er det overhoved det hver at købe den?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny motor med større turbo vw 4 GTI
  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.894
    #2   19. dec 2019 Man bøjer altså ikke bare en ventil uden at der er andet galt. Den motor er vist kun til reservedele, det må man gå ud fra indtil den er skilt ad i atomer.

• #3   19. dec 2019 Vis du får den billiget nok. Så kan det gå men du nød til at tage topstykket af den.og tjekke hvad skader toppen og stempler har plus cylinder væg.Plus taget bundkaret og tjekke at pejllejer pejlstangen er som nye,og bund lejer plus kromtap. Så kan du også hurtig se om den er så renoveret som han siger. Og står motoren løs så tager det ikke særligt lang tid at gøre det. Og vil ejeren ikke være med til det så skjuler han noget. For lige meget hvad så skal motoren jo skilles af for at lave den.

• #4   19. dec 2019 Har en kammerat med samme motor hvor den også bukkede en ventil efter lidt for mange hk men ville nok undersøge hvorfor at den bukkede ventilen hvis jeg var dig

• #5   19. dec 2019 Jeg har en motor liggende med 300 hk motor kode auq

• #6   19. dec 2019 Prior design vil meget gerne høre mere om den motor?

Folkens: tusind tak for de ting i gør mig obs og klogere på. Ja han gav mig ingen begrundelse på det udover at han bar havde test kørt den efter " top renovering" men dropper den bar tænker jeg

Kommentér på:
Ny motor med større turbo vw 4 GTI

Annonce