Cupra indsugning / catch Can {{forumTopicSubject}}
Hej der ude... jeg har købt mig en seat Altea 2.0 tfsi fr dsg 200 hk..som jeg er ved at optimere.. der er bare opstået nogle trælse problemer der omkring...
Ved blandt andet en anden indsugning, har købt en indsugning fra qualitec til en cupra og sat på men bilen går der efter af h.... til og mangler ca 70 hk og går i nødprogram. Har prøvet alt ud fra den fejlkode som den viser.. men det eneste der hjalp var at sætte den originale luftfilter kasse på igen.. hvad kan det skylles..??
Mit andet problem er ved montage af en catch tank også købt ved qualitec... et komplet kit til min motor self...
I selve tanken i toppen er der lavet en udmunding som bare står åben, hvilket ikke er godt, da den sender de resterende dampe ud i motorrummet og lugter inde i bilen osv... jeg blender så denne åbning af hvorefter den viser en fejlkode på overtryk i motoren...
Alle de steder hvor jeg kan se er de catch Can kit, er selve tanken lukket..!!
Hvorfor kan min så ikke lukkes af....??
Håber i kan hjælpe!!
Frabedes kommentarer fra folk der ikke har forstand på dette.
Mvh MS
nov 2016
Følger: 19 Følgere: 383 Biler: 4 Emner: 5 Svar: 9.575
har du nogen billeder eller link af det du har købt og monteret så det nemmer at se om der kan gøres andet.
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.064
og føre den ned til jorden under bilen, så kommer dampe ikke ind i bilen.
har bilen elektronisk gasspjæld, kan det være det skal grundjustes
nov 2012
Følger: 28 Følgere: 28 Emner: 1 Svar: 1
Ang catch tanken så er det også nogle af de muligheder jeg selv har tænkt.. forstår bare ikke hvorfor alle andre er lukkede systemer og min så ikke kan..?? Men tusinde tak for svar..!!??
nov 2005
Følgere: 163 Biler: 5 Emner: 172 Svar: 12.064
så trykket fra motor skal ind i indsugningen, ellers køre de dårligt.
da den luft er med i regnet, når ECU måler luftmængde
Cupra indsugning / catch Can