{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Indkøring af Audi A3
  • #1   27. okt 2021 Wd tuning Haderslev

  • #2   27. okt 2021 men indkører de også? tænker ikke på den bare skal chippes

  • #3   28. okt 2021 Landberg (Chiptuning.nu)

    De har fx en forhandler med rullefelt i vejle hos NT auto.


  • #4   28. okt 2021 De ruller først og ruller bagefter. Kan anbefale dem. Men der er delte meninger ligesom der er om bil mærker

  • #5   28. okt 2021 okay tak for hjælpen smiley

  • #6   28. okt 2021 Held og lykke med wd.

  • #7   29. okt 2021 Har ikke personlig erfaring med WD - Men har også kun hørt RIGTIG skidt om dem :S

  • #8   29. okt 2021 King z::: man skal ikk altid tro på hvad man hører. Nogen vil ha moderen andre datteren

  • #9   29. okt 2021 Som bestyrer på forum chiptuning danmark høre
    man lidt af hvert. Min erfaring er at der bestemt er hold i de dårlige rygter. Har du fx. set deres regnskab? De er krakket flere gange, senest i 2019 hvor de blev tvangs opløst og startede igen med ændret navn. Ifg sidste års regnskab er de nu godt på vej igen mod afgrunden. Alle oplysninger er offentlig tilgængelig.


  • #10   30. okt 2021 Mave. Det sådan man fører forretning i dk. Men igen , jeg siger kun hvad jeg har oplevet. Nogen kan lide rød andre grøn.
    Jeg fik fin behandling, og om de er krakket 2 eller 15 gange, så sover jeg stadig dejligt om natten.


  • #11   30. okt 2021 Tuning er utrolig svær for forbrugeren at gennemskue, og de går derfor ofte efter prisen. Nok kan 2 ens biler yde det samme fra hver sin tuner, men den ene kan have en tuning som er meget skadeligt på sigt og med massere sikkerheds anordninger som er slået fra, fejlkoder som er lagt døde osv. WD laver dælme ikke for kloge filer, og jeg vil mene det er mangel på evner, og holdnings spg når man fjerner diverse fejlkoder, egt limits, lambda limits, henter hk på meget få maps, eller kalder en dsg tuning for custom, når kun overvågning for max moment er fjernet. Det er ikke blot farligt i alle de eksempler, men ret dumt. Jeg har flere gange gerne vil stille dem spørgsmålet, hvorfor gør i som i gør, og hvad er ideen?. Stage3 firmaet er på samme niveau.

    Hvis man skal have en fornuftig dialog på et forum, så skal der ikke måles tisser op imod effekt, men de relevante data man har målt ifm tuningen.


  • #12   31. okt 2021 Mavr: du har jo helt ret. Men jeg har været kok i 25 år, så jeg tror på alt, da jeg ikk har forstand på det. Jeg ved jo heller ikk om min har 200-220-250 hk, så må tro Hva de siger. Kunne mærke den var mærkbart hurtigere, da de havde rodet med dem.
    Mener bare, at nogle udtaler sig i blinde , og har kun givet mine oplevelser videre.
    Go dag og et godt og sobert indslag du kom med.
    Så kan jeg tage dig seriøst


  • #13   4. nov 2021 Hvem ville du så anbefale Mavr?

  • #14   4. nov 2021 Grunden til det er, at den kører med for mange nm, de siger grænsen er 420 og den har 442.. Turbo blev for varm, og downpipe var nødvendigt osv osv..
    Skal jeg bare lukke ørerne og køre? For man kan jo godt chip den til mere?
    Nogle kloge hoveder der ved hvilken turbo bilen har og hvor meget den kan holde til?


  • #15   5. nov 2021 Er nød til at vide hvad bil der er tale om. Årgang, gear, motor osv.

  • #16   5. nov 2021 Det en a3 8v mk1, 2016
    2.0 tdi 150 hk manuel
    189 hk og 442 nm


  • #17   5. nov 2021 Det er ok effekt. Nm er ikke for højt. Men den får sikkert rigeligt brændstof. Hvem endte med at tune den?

    Den køre med en Garrett GTD1244vz turbolader.


  • #18   5. nov 2021 DCT chiptuning
    Men det ikke noget jeg skal være bange for så?
    kan sagtens få den til at gå 22-24 på literen


  • #19   6. nov 2021 Hvis de ellers har lavet tuningen ordentligt så er effekten ikke noget problem. Min første Seat Leon havde også manuelt gear med 2.0 tdi 184, og den havde 502nm fra 2100 rpm. Koblingen holdte fint.

  • #20   7. nov 2021 Okay tak for hjælpen smiley

Kommentér på:
Indkøring af Audi A3

Annonce