{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tun og reg. kan man?
  • #1   18. aug 2007 Nej den er god nok.. Det er noget med CO2 udslip og den slags der ikke må være for høj, og det bliver de tit med en Chip..

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.607
    #2   18. aug 2007 jo det kan man såmænd godt, men de spotter altså ikke en chiptuning umiddelbart. jeg ville bare køre til syn med den i

• #3   18. aug 2007 oki.. har ikke købt en chip tuning endnu, men har tænkt på det her inden så længe men vil ikke købe en og så jeg ikke kan skifte den ud med den gammel når den skal til syn..

Der er jo ingen grund til at køre ind med den nye chip i hvis der er en chance for den kan blive opdaget så kan man lige så godt skifte den. det kan man vel selv gøre ik?

det eneste man skal have hjælp til er vel at få lavet den nye chip ik?? man kan selv sætte den og tage den ud ik?

• #4   18. aug 2007 Synede min gamle Mi16 med chip monteret.. faktisk Steffen M's gamle chip :o) Du kunne jo bare trille ind på et værdsted og se om den er lovlig nok først.

• #5   18. aug 2007 De måler kun co i tomgang hvis det er en benzin bil, og der skulle lambdasonden gerne regulere det, så det er ikke noget problem.

• #6   18. aug 2007 Få da om programmeret styreboksen istedet,og glem alt om de dersens chips.

HansPuntoGTHald

Kommentér på:
Tun og reg. kan man?

Annonce