{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skarpe knaster og banan
  • #1   19. aug 2007 ja.... den får flere hk???

• #2   19. aug 2007 Tænker på at købe banan og sports udstødning og nogle JWT S3 eller S4 knaster til min nissan primera p10 2,0 slx, nogen der ved om det vil give en forskel og om motor kan holde?

• #3   19. aug 2007 Men ved heller ikkke om jeg skal købe S3 eller S4 knaster smiley

• #4   19. aug 2007 alt afhængig af hvor skarpe knaster du får i kommer du over et vis antal grader er der mange motorer der skal have mekaniske løftere i og jo skarpere knaster jo mere ujævn tomgang . og når du sætter andre knaster i skal du huske på at alt dit bundtræk forsvinder ... og HUSK!!!!! få den kørt ind på rullefeldt ellers kan du nemt få den ødelagt ved tændings banken hilsen martin

• #5   19. aug 2007 Okay. men der sker ikke noget ved at smide banan på ?

• #6   19. aug 2007 mads C<<<<

udstødning kan du godt smide på.. Bilen kan godt lide at komme af med udstødnings gasserne hurtigtst muligt der ved opnår du måske og 4 hk..

men der skal også være et hvis tryk i udstødningen til motoren eller mister du hk..

• #7   19. aug 2007 mads c<<<

Ang: knast og hk og nm.

Du må gøre op med dig selv om du vil have en hurtig bil eller om du vil have en bil som har et godt moment (nm).

Fordele ved hurtige hk er at du kan køre fra andre biler.
    udlempe ved hurtig hk: Der skal kun en bakke til så går den ned i fart og du skal helst køre alene ellers kan den ikke nå en høj topfart..

Fordele ved høj nm: Du kan tage et par gutter med og køre så hurtit som den nu kan uden den går ned i fart.
    op ad bakke ville du kunne holde din hastighed med mensker i hvor imod den hurtige bil vil gå ned i fart..
    du vil kunne nå din tophastighed nemmere ved et højt moment (tænker på vindmodstand)

Min mening.

Kommentér på:
skarpe knaster og banan

Annonce