{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.360 visninger | Oprettet:

Planing af topstykke!... hva ellers? {{forumTopicSubject}}

Hej Drenge og Pig er

Jeg haR li købt en bmw 518 ( e28 ) og jeg har smidt en dobbel strünberg kabu i. nu lyder spørgsmålet kan jeg selv plane topstykket lisom på maxi??? og er der andet jeg kan gøre evt polere noget som gir lidt??

på forhånd tak

Mvh Nicolaj

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Planing af topstykke!... hva ellers?
  • #1   9. mar 2005 Det kan man men det gir ikke meget alene og det skal udføres af en prof så nu ikke noget med at flå et vindu ud og gå igang med sandpapiret .. men få planslebet toppen og portet det evt en anden knast udstødning og et par ordenlige karburatore hmmm eller skift motoren for 18 serie er rimelig Død

• #2   9. mar 2005 Nu er det nok lidt mere advanceret at plane at topstykke til en bil end til en sød lille maxi..men hvis du har erfaring med det kan alt lade sig gøre..men min erfaring er at det er altså bedst at overlade sådan noget der til dem der kan finde ud af det..

• #3   9. mar 2005 okay tak tak.......

nu må vi se hva det blir til det skal nemli ikke koste mange penge-

hygge

• #4   9. mar 2005 Så kan du droppe det for det koster nemt 1200-1600 at få planet et topstykke incl et nyt slibe sæt da du ikke kan genbruge top pakningen og hvis tandremmen er slidt skal der en ny til samt opstrammer hjul også skal du ha en til at samle bilen så under 2-3k får du det ikke for ..

• #5   10. mar 2005 jeg skal ha planet mit topstykke og det koseter mig 500kr + pakning ved filtenborg og de gør det mens man venter og jeg har fundet en som piller mit topstykke af og montere det igen for 600kr så ialt bliver det
    450kr for pakninger
    500kr for planslibning
    600kr for af og på montering
    1550kr total

Kommentér på:
Planing af topstykke!... hva ellers?

Annonce