Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.
  • skifte ventilator 750 kr.
  • Opsætning af lille vitrineskab 750 kr.
  • Fjerne ukrudt, klip græs og græs kanter 2.500 kr.
  • Garderobe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chip til kompressor
  • #1   7. mar 2009 Det er der måske slet ikke nogle ved.

• #2   7. mar 2009 du kan købe noget mf2 tilskudssystem eller lignende, eller du kan købe en komplet programerbar motorstyring så du kan styre alt også tænding for at undgå den banker.. det ville jeg nok gøre hvis det var mig smiley

• #3   7. mar 2009 Ok hvor kan man købe den.

• #4   7. mar 2009 hvilken tilskud eller motorstyring?

• #5   7. mar 2009 Motor styring . Er det ikke nok bare med en chip . Hvad ville der ske vis jeg bare sætter det på uden mere benzin

• #6   7. mar 2009 hvis du sætter det på uden mere benzin kan du brænde dine stempler af

• #7   7. mar 2009 Det er jeg ikke med på. Der er ikke noget smøring i benzin . Så skal det være fordi når du tvangs foder motoren som du gør med en tryk ladet motor . At temp stiger på grund at luften . Men den ville jo blive lige så varm vis du tilsættes mere benzin

• #8   7. mar 2009 Daniel A benzinen køler jo, hvis ikke den får nok juice kan du sagtens brænde dine stempler

• #9   7. mar 2009 tak der var du lige hurtigere jesper.. ja benz køler og derfor er det meget vigtigt at få nok med ind specielt i trykladede motore:)

• #10   7. mar 2009 Hør nu engang..
    Benzin køler ikke, ihvertfald ikke så meget at det vil have nogen forbedrende virkning på holbarheden på en motor.
    Det er ikke for at køle man giver en motor mere benzin ved trykladning. Men når man tilsætter mere luft, så skal der naturligvis også mere benzin til for ellers vil man ikke kunne opretholde det korekte blandings forhold.
    Hvis man ikke sørger for at blandings forholdet hele tiden ligger omkring lambda1 eller 14.5:1 så går det helt galt.
    Hvis man kun tilsætter luft, så bliver blandingen meget for mager, og for mager blanding betyder at forbrændingen bliver meget varm og det er det der får stempler og ventiler til at smelte. Og det er bestemt ingen fordel at pøse for meget benzin ind heller.

Men en absolut lige så vigtigt ting er tænding, for hvis man ikke kan styre sin tænding så vil man ikke kunne undgå tændings banken, og det er faktisk det der plejer at riste de fleste motorer.

MF2 duer ikke det kan kun pøse benzin ins og man kan ikke rigtigt styre noget som helst, og hvis bilen er født med lambda sonde så vil den originale motorstyring læse den skæve forbrænding som en fejl og gå på nødprogram.....

Trykladning er altså ikke noget man bare lige laver en eftermiddag hjemme i perlestenene.

• #11   7. mar 2009 undskyld.. det lyder sandsynligt.. men så bliver det også for varmt hvis den får for lidt benzin og det duer ikke smiley
    Som jeg skrev i et af de første indlæg så er en komplet motorstyring (megasquirt, vems, wolf3d, omex eller andre) klart at foretrække..

• #12   8. mar 2009 Og det har du absolut ret i :o)

Kommentér på:
Chip til kompressor

Annonce