1.077 visninger
|
Oprettet:
Turbo valg {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg står over for at skulle skifte turbo i min Audi A4 1,8T, AEB motor. Jeg har henholdsvis overvejet en KKK K04-015 upgrade turbo og en Garrett gt2860 turbo med tilhørende jernstøbt turbomanifold. Turboen skal kunne yde omkring de 230 HK i sammensætning med en chipning og en større intercooler. Der er ikke tale om Kinaturboer, hvorfor mit spørgsmål går på holdbarheden af de to ovennævnte turboer, forudsat af samme kørsel. Nogle der har nogle erfaringer ?
Martin
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
jul 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 351 Svar: 6.064
150 HK for 13.000 kr, det findes ikke billigere
apr 2006
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 105 Svar: 4.132
De 230 hk du gerne vil ramme bliver hurtigt for lidt.
Har selv kørt med GT2860RS på en Punto GT i nogle år, dog med forskellige setup´s og den lavede ikke en prut forkert på noget tidspunkt.
HansPassatTDIHald
feb 2006
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 2 Emner: 330 Svar: 1.084
du vender dig lynhurtigt til de ekstra hk..
feb 2007
Følger: 22 Følgere: 21 Biler: 3 Emner: 9 Svar: 44
Martin
Turbo valg