{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bananmanifold 4-2-1? 4-1
  • #1   14. maj 2009 normalt giver en 4-2-1 bedre træk i mellemområdet hvor en 4-1 giver bedst i høje omdrejninger.

  • #2   14. maj 2009 okay tak, så det vilsige en 4-1 nok er bedre til en ja feks crx fordi de normalt først trækker i høje omdrejniner eller hvad?

  • #3   14. maj 2009 ja sådan kan du godt sætte det op ... men det har MEGET at sige hvilken fabrikat der laver manifolden. Nogle bananmanifolde er dårligt lavet og giver intet og andre giver rigtigt meget ... men det er da også set at nogle 4-2-1 manifolde giver bedre effekt også ved høje omdrejninger end f.eks. en 4-1 manifold.

    så man skal gøre lidt research i hvilken banan man vil have ... det kommer også an på om du kører med andre knaster osv.


  • #4   14. maj 2009 okay. men så vidt jeg veder det en std 130 hk's motor. men jeg ville sætte en banan på da det er et godt udgangspunkt for flere heste i den bil har jeg fået læst mig til, øhm og det er en DCsports banan,men hvad ville være bedst, ?en rustfri eller en normal, rustfri vil vel være pænere og have en lidt bedre lyd ik

  • #5   14. maj 2009 DC sports er udemærkede manifolde, jeg ville gå efter en 4-2-1, da den vil være lidt mer anvendelig i dagligdagen, hvor man ikke piske rundt med 7000 o/min hele tiden smiley

  • #6   14. maj 2009 TODA er noget af det bedste og giver flest HK.. Men det koster KASSEN, men er SUPERKVALITET

  • #7   14. maj 2009 okay, så må valget falde på sådan en, hvad ville være et realistisk mål med hensyn til hk på sådan en motor. ren na, 170 ? tænkte på noget banan og så komplet udst fra simonss eller one two pipe, så nogle knaster ,luftfilter , chip evt andet man lige ku lave som ik koster en brækket arm som sug ? gider ik til det helt store med at porte osv nemlig,

  • #8   14. maj 2009 ja der TODA koster nemlig kassen og der findes manifolde der sagtens kan sammenlignes i kvalitet og endnu flere der overgår dem i effekt.

  • #9   14. maj 2009 170hk bliver nok tvivlsomt at nå på en D16´er...specielt hvis du ikke vil smide ret mange penge efter det. Jeg ville skyde på 150 hk, med noget ordentlig udstødning, knaster, og ny ECU...MEn så har du også en kvik der stadig kan bruges i det daglige

  • #10   14. maj 2009 har i nogen links til steder hvor man kan købe overnævnte? gerne danske, jeg kan nemlig kun finde de der dc sports

  • #11   14. maj 2009 dan , okay, tjah 150 er også rigelig på sug når den ik er større, har jo en 323 gtx nu med 300 hk , men det er næsten for meget bare til at trille rundt i stille og rolig, den er underholdene den tvivl , men stadig kan std kobling godt holde til de 150 eller skal jeg finde noget sportskobling

  • #12   14. maj 2009 tror ikke der er nogle dansk importøre af TODA...Men jeg ville ikke købe TODA, hvis du ikke vil smide alt for mange penge efter det.
    Komplet supersprint ville være min anbefaling, det er overkommelig i pris, og fungere ganske udemærket smiley


  • #13   14. maj 2009 Std kobling skulle nok kunne klare 150 hk, hvis ellers den er i nogenlunde stand

  • #14   14. maj 2009 okay, jeg siger mange tak for hjælpen, rart man stadig kan bruge forum til noget seriøst og få nogle gode svar smiley

  • #15   14. maj 2009 velbekomme

Kommentér på:
bananmanifold 4-2-1? 4-1

Annonce