{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 2- Skarpe knaster
  • #1   21. jul 2009 kommer jo helt an på grader/høftehøjde og producent.. man kan jo ikke bare slynge et antal hk ud i luften..

    kommer jo også an på om bilen skal bruges til race, eller hverdag eller hvordan??


  • #2   21. jul 2009 men bearbejdning af top, justerbar knast hjul, banan og knast,,evt letsvinghjul + indkøring, så ender du nok på en 10000-12000+,- ca
    men som sagt, prisen kommer jo helt an på hvor meget der skal laves osv..

    og glem hvad du ender på af hk, for den vil trække helt anderledes, iforhold til en std. bil med fx samme antal hk..


  • #3   21. jul 2009 Shrick knast med 282 graders duration, +1mm løft ift standard og let portning af toppen, efterfulgt af justering af indsprøjtningen med shims, giver ca 142hk på krumtappen mod 116 før. Man kan kun rulle den på hjulene, så det er en kalkuleret effekt - ikke præcist målt.
    Efterfølgende kørte den næsten som en 16v motor hvor trækket var flyttet mærkbart højere i registret, men den stod stadig fornuftigt roligt i tomgang og var nem at sætte igang i. Vælger man en meget skarpere knast, taber man kørbarhed og benzinøkonomi uden at vinde ret meget i effekt, da indsprøjtningen ikke kan være med på mere. Den er jo mekanisk på sådan en fætter...

    Det var en 1,8 GTI 8V som du selv nævner.


  • #4   21. jul 2009 Med standard udstødningsmanifold...

    Han prøvede med et supersprint bananmanifold, men det kostede bundtræk, så det pillede han af igen.


Kommentér på:
Golf 2- Skarpe knaster

Annonce