{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olie Catch Tank...?
  • #1   25. okt 2009 hvid røg er ikke olie, men vand.
    men hvis den brænder olie af, så ville jeg se på turboen først, tag fat i skovlhjulet, og ryk det lidt op/ned, og ind/ud. op/ned, må der være ganske lidt slør, ud/ind må der overhoved ikke være noget.

• #2   25. okt 2009 hvis det bare er hvidt så er det fordi det er koldt vanddampe

er det blåt så er det galt med motor

er det sort for meget brændstof justering eller rep af brændstof system

• #3   25. okt 2009
    Christian E du tager faktis en lille smule fejl.. for det gør faktis ikke noget det kan bevæge sig lidt for olien der går gennen lejer tager jo det. så vis der ikke er voldsomt slør i så gør det ikke noget.

• #4   25. okt 2009 Det er helt sikkert olierøg ( det kan jeg lugte ), men den har ikke noget olieforbrug af betydning. Der er ingenting når jeg starter med kold motor. det kommer først når den er varm og kun i tomgang...? Turbo'en er nærmest ny...
    Det jeg forestiller mig er at den suger "for mange" oliedampe med ind før turboen og de så sætter sig i intercooleren der jo er forholdsvis kold mens jeg kører med jævn hastighed ud af vejen. når jeg så kører inde i byen bliver intercooleren varm ( pga. lav hastighed = ingen køling ) og "frigiver" så olien igen, hvilket giver røgen... Er det mon helt forkert ?

• #5   25. okt 2009 Prøv at tøm din IC og se hvor meget olie der er i den. Det lyder underligt hvis det er det, men hvis der er meget olie i den er det vel muligt...

• #6   25. okt 2009 du kan jo også prøve at tage slangen af til motoren så olien ikke kommer ind i motoren
    men det ville sikkert være en god ide at rense din ic inden hvis den er fyldt op med olie event tjekke slangen/røret fra turbu til ic

• #7   26. okt 2009 Argghhhh... PIS.!
    Har sat Oil catch tank på men det hjalp ikke rigtig....

Jeg tror sgu det er toppakningen der er blæst... smiley
    Den bruger vand og laver tryk i expansionsbeholderen... ØV !
    Nå men den er jo billig i reservedele...
    Toppakning + 10 strækbolte og så lige en ny tandrem nu vi er i gang..
    Snoldede 540,- kr smiley ?

• #8   30. okt 2009 vis du nu er smart så køber du en 3lags ståltoppakning smiley så går den ikke igen smiley

• #9   31. okt 2009 Bæveren... Hvor køber jeg denne 3-lags pakning...?

Kommentér på:
Olie Catch Tank...?

Annonce