{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  chiptuning 1,6 101hk > 117????
  • #1   26. dec 2009 forstår dig godt...men hvis man vælger at bruge penge på det er det vel bare at kræve en rulning af bilen både inde og efter de har tunet den!!!

for ja synes osse selv det mange hk de kan gi div biler uden tryk...

• #2   26. dec 2009 Jeg tror ikke på det..

• #3   26. dec 2009 Det kan ikke lade sig gøre, du kan maks få den til at køre 2 km mere på litteren, og så er den ikke særlig miljø venlig. og du får ikke heste ud af den.

Det er et salgstrik, som folk er dumme nok til at tro på..

• #4   26. dec 2009 16 hk mere ud af den lyder meget optimistisk, Men hvem ved....!

• #5   26. dec 2009 Nicki -
    Hvis man bare sådan lige kan hive flere heste og mere km/l ud af en bil, så havde de gjort det fra fabrikken, tænk på hvor mange penge VAG gruppen har brugt på at lave din motorstyring fra fabrikken.

• #6   26. dec 2009 Jaja jeg er sgu godt klar over det, det er jo også det jeg skriver, men de må jo kunne dokumentere det da de giver garanti på det.. Jeg tror sgu ikke de kan hive 16 Hk mere ud af sådan en..

• #7   26. dec 2009 Det er også det jeg mener, godt nok nyere teknologier osv oav, men hvorfor skulle man ikke ha gjort det fra fabrikatens side af, hvis du kan optimere hestekræfter/ km/l

• #8   26. dec 2009 Tit er det ikke muligt for fabrikken hvos bilen også skal kunne køre på 80 oktan, sagt på en anden måde, det er en balancegang for hvis de hiver "for meget" ud af motoren så kan det være at den ikke fungere optimalt alle steder og i alle temperature samt alle højde i verden.

Jeg tror godt du kan hive 16hk ud af den hvis de dokumenterer det, men kun pga et bedre oktantal end fabrikken sætter som minimum.

• Tan T
    Tan T Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 9 Følgere: 8 Svar: 558
    #9   26. dec 2009 giver hele 19 hk mere på en 1,8 20v motor med 125 hk .. 144 hk med den chip samt bedre benzinøkonomi ! .. Du må sku lige skrive hvis du får det monteret..

Kommentér på:
chiptuning 1,6 101hk > 117????

Annonce