{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 tuning
  • #1   13. okt 2010 I`m lost

  • #3   13. okt 2010 det er gjort på min motor som er tunet af et firma i tyskland, der er ikke noget jeg ville gøre, bare høre nogen om de viste hvad det ville gøre


  • #4   13. okt 2010 4mm det var da godt nok noget, så kan der da ikke være meget stempeltop tilbage, hvad med kæderne til knast/krumtap

  • #5   13. okt 2010 He he kubik er uædret!!!! MEN dine stempler er noget tyndere i godset=mere skrøbelige!!!

  • #6   13. okt 2010 Hartmann: Ja den kan hurtigt smutte når man lige tænker hurtigt over det med 4 mm mindre;-)
    Rune R: med 4 mm mindre så tror jeg godt nok også det har lidt indvirkning med tandhjul/kæde.
    Hvis man fræser 4mm af motorblokken kommer man da også noget tæt på vand kanalerne i blokken?
    Det har imo intet formål andet end at lette vægt fra stemplerne men det er da en mærkelig måde at gøre det på(hvis det kan la sig gøre)


  • #7   13. okt 2010 har nemlig lige renoveret den, og den var ikke nem og få nye stumper till, men kan sige den kan tage alle de andre vr6 jeg har kørt med

  • #8   13. okt 2010 hartmann... tror du skal lade være med at kloge dig alt for meget.
    det faktum at det lyder utrolig mærkeligt at tage 4 (!) mm af top og stempler er èn ting, men hvad tror du der sker med størrelsen af forbrændingskammeret på stemplerne hvis der tages 4 mm af?
    det bliver mindre=højere kompression.
    og iøvrigt hæves kompessionen heller ikke ved at øge boringen! faktisk lige det modsatte, men det er i teorien meget lidt, hvis man feks går ud fra at den bliver boret 1 mm eller lign.


  • #9   13. okt 2010 Så trådte du i den krudtugle!!!!! kompression er uændret da der tages lige meget af stempler og BLOK!!!!
    Ingen har nævnt noget om toppen


  • #10   13. okt 2010 tror det er dig selv der har trådt i lorten simon...
    har du ikke set et stempel på en vr6 før?
    hvad sker der hvis man fræser 4 mm af stemplet? forbrændingskammeret bliver mindre da der er en "skål" eller nedfræsning kunne man kalde det, i std stemplet og tager man 4 mm af, så kommer man sikkert slet ikke engang ned og ramme midten af stempeltoppen. dvs det kun er siderne man har taget af= mindre forbrændingskammer = højere kompression


  • #11   13. okt 2010 Krudtuglen har ret. kompressionen øges på denne måde da stemplerne har forbrændings kammer, og dette bliver minder når man taget af stemplets højde

  • #12   14. okt 2010 Jo det tror jeg sku da også lige at jeg har, havde da glemt alt om den "skål"

  • #13   14. okt 2010 simon: helt iorden, man kan ikke vinde hver gang, eller tænke på alt

Kommentér på:
vr6 tuning

Annonce