{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vr6 tuning
  • #1   1. sep 2011 min gl vr6 smed 207hk med attest på det
    Hartmann manifold og Hartmann udstødning
    Hartmann oliekøler kit
    Hartmann vand thermostat 72g
    chippet hos Palm og den gik rigtig godt

• #2   1. sep 2011 Nu har jeg selv haft en ok pumpet vr6 på sug og min erfaring er at det eneste der er penge værd er turbo! Men bliver aldrig træt af det, det rykker bare så meget bedre end det på sug og så lyder det enda vold godt.
    Prisen er måske en smule større nu og her men bare det lille kit med 250/280hk rykker fornuftigt kontra de suge hk du får til de penge. Momentet bliver jo noget større ved turbo tuning.
    Jeg ved der er delte meninger om det men tag ud og prøv en vr6 turbo så er det svært at vende tilbage til en 210-220 hk suge motor fordi den......suger max!

MVH Simon J

• #3   1. sep 2011 Årh ja Turbo er vejen frem, men bilen er desværre kun godkendt med vr6 motoren i. Derfor jeg ønsker N/A tuning selvom jeg mere er til tryk smiley

• #4   1. sep 2011 har set et par stykker der lavede lige på den anden side af 200hk, og der var altså gjort PÆNT meget ved, sådan en er, som min honda, ikke bare en bil man bare lige finder 20hk ved bare at chippe den...

• #5   1. sep 2011 Det koster ikke alverden og få den godkendt med turbo.

• #6   1. sep 2011 Hvad så når bilen kun er blevet godkendt med vr6 pga. de 20%?

• #7   1. sep 2011 Det skal være en orginal vr6, den kan synes med turbo. Ved ikke om det kan, hvis der er skiftet til vr6 motor, tvivler dog

• #8   1. sep 2011 Nej det jeg mener smiley Derfor jeg satser en smule på N/A som jeg ikke er tilhænger af

• #9   1. sep 2011 Jeg tror bare du bliver skuffet.
    Min blev rullet sidst til 240hk med anden kat+udst men syntes ikke det var specielt voldsomt, det er klart den gik fornuftigt men jeg kunne ha købt et 450hk turbo kit til de penge og det ville have været en del sjovere(så havde jeg nok også beholdt bilen)

Kommentér på:
Vr6 tuning

Annonce