1.121 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Hjælp Brændt ventil Hjælp Brændt ventil

Hey BG

Var så uheldig at købe en deffekt Motor af en her på BG.
der er en brændt ventil og en meget slidt.
Det er en Nissan Sr20ve motor og kan ikke finde nogle orginale ventiler nogen steder. det eneste der er til at finde er overstørrels ventiler +2 mm.

Så er spørgsmålet: Hvad ville der ske ved at man kun fik skiftet de 2 ventiler det er galt med ? altså så jeg er fri for at fræse det hele op.

Mange tak smiley

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spots 400 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.
  • Hylder, rullegardiner og hyldedele skal nedtages og bortskaffes 2.000 kr.
  • Fix electricity issue 1.000 kr.
  • Samling og montering af garderobeskab 1.191 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Brændt ventil
  • #1   27. okt 2010 ville ikke være særlig smart at gøre.

• #2   27. okt 2010 du må hen på dit lokale nissan værksted og købe ventiler

• #3   27. okt 2010 den vil gå ujævn men køb da bare nogle orginale

• #4   27. okt 2010 Der vil intet ske ved kun skifte de 2 ventiler det er galt med

• #5   27. okt 2010 Jamen der er ingen der kan skaffe dem.
    kan kun finde overstørrelse i USA.

Nissan selv aner jo ikke engang hvad det er for en motor.
    har snakket med værksteder og gadbjerg motor import og ingen kan skaffe dem.

men så er der vil ikke andet for at jeg må ofre de tusinde på at købe et helt sæt og fræse det hele op, Men skal jeg så også ha oversize intake valves når jeg køber oversize exhaust valves ?

• #6   27. okt 2010 Jamen er det noget der ville kunne mærkes. har i erfaringer med jeres kommentar eller gætter i bare ?

• #7   27. okt 2010 Der må være nogen der har defekt motor til og stå, hvor du kan købe fra...

• #8   27. okt 2010 Selv en gammel 2e og 3E toyota motor, kan man nemt skifte en ventil, uden det betyder noget.....

Skal du gøre det rigtig godt, tager du og sliber de 2 ventiler du skifter...

• #9   27. okt 2010 jamen hvor støver man sådan en op henne af. der er sgu ikke så mange af dem smiley
    Jamen altså jeg sliber dem ikke selv og har intet erfaring med sådan noget. fik bare at vide af ham der skulle gøre det at han ikke kunne slibe dem. altså der skulle nogle helt nye til og det kunne han ikke skaffe.

• #10   27. okt 2010 K-FINN ville du virkelig kun sætte 2mm over størrelse ventiler i og mene den går som den skal? men vis man kunne få oe størrelse så ville man kunne nøjes med at skifte de 2 der er galt med.

• #11   27. okt 2010 Mindes ikke jeg har sagt nogle steder at han skulle skifte 2 stk til overstørelse...

• #12   27. okt 2010 nej det har du ikke men han spørger om man kan nøjes med at skifte de 2 der er galt med til ovestørrelse. da han ikke kan finde andre. var bare det. for ville ikke være særlig optimal at gøre jo.

• #13   27. okt 2010 Det har hele tiden været overstørrelse vi har snakket om smiley

Men det er bare noget pis. motoren står skilt ad og jeg kan ikke komme videre inden jeg har nogle nye. men har ikke evige mængder af penge så ville bare høre om jeg kunne nøjes med de 2 af dem smiley

For helvede sådan en nar der solgte den motor til mig !

• #14   27. okt 2010 passer de ikke bare fra en sr20de motor.? har du undersøgt det.?

for ve betyder jo bare den har variabel ventil timing

• #15   27. okt 2010 Rasmus: Efter jeg har læst igennem igen, kan jeg godt se det kan misforståes, selv om jeg skriver at der må være nogle der har en motor til og stå.

Jeg beklager, mener selvfølgelig STANDARD størrelse ventiler.....

Der er 2 muligheder, se om den passer ventiler med sr20DET, det tror jeg nemt kunne være tilfaædet, der må være nogen der ligger og flyder, de springer jo i luften ind af en kant...

Ellers må du til nissan og købe 2 nye orginale

• #16   27. okt 2010 nissan aner ikke hvad en SR20VE er såe det er udelukket hehe.
    nej har godt nok ikke lige undersøgt om dem fra min gamle sr20de motor passer over i.

• #17   27. okt 2010 kontakt et motor renovringsfirma de ligger måske inde med nogler ventiler eller ved hvor de kan fåes og event fortælle om de er ok med over størrelse

• #18   28. okt 2010 Der er flere ved Nissan der ved hva en SR20VE motor er. Er flere mekkere der selv har kørt med dem eller skruet på dem. Spørg evt på nissanklubben.dk. Burde være nogen der har et part nr på dem, og så kan nissan bestille dem hjem

• #19   28. okt 2010 K-FINN . tænkte det nok at det bare var en lille misforståelse så vi jo helt enige smiley

Kommentér på:
Hjælp Brændt ventil

Annonce