{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.080 visninger | Oprettet:

Bmw m50 lmm problemer {{forumTopicSubject}}

Min dyt æder luftmassemålere ganske hurtigt. er det alm. kendt at de ikke er særligt holdbare, eller er der fejl jeg skal lede efter, i så fald hvilke?

Bilen er mappet ind med kompressor og kører fint, men lmm dør efter ganske få km. Tænker om det er el-fejl, men hvor skal jeg lede? Jeg har skiftet en stelledning til en føler i bundkarret fordi den havde været så varm at isoleringen var brændt. Er det dårlig stel måske?

Alle input er velkomne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bmw m50 lmm problemer
  • #1   23. jul 2011 Kører du med åbent luftfilter?

    Når du kigger i LMM, er der så en tynd oliefilm på indersiden?

    Oliedampe kan din LMM ikke tåle, så det kan sagtens være en af årsagerne.

    Der er ikke ret stor chance for at en defekt stelledning kan ødelægge den, men der skal være rigeligt med stel på motoren, så det ville jeg sørge for uanset hvad.
    Stelkablet kan stort set ikke blive tykt nok...


  • #2   23. jul 2011 Den tynde tråd inde i måleren er intakt. Jeg ved godt at olieret filter kan drille, det kommer bare nærmest med det samme. Jeg må måle stel efter og evt. sætte ny/ekstra på og så kan jeg prøve at rense lmm.

    Alternativt overvejer jeg at få den mappet ind uden lmm, men det koster sgu en del... 4-5K...


  • #3   23. jul 2011 Kunne være at din lmm ikke er holdbar nok til at kunne håndtere tryk? Ville nok vælge at få den mappet til at køre uden. Ellers kan man få sådan en boks der erstatter en lmm. Mener de kan fås til omkring 700.

  • #4   23. jul 2011 Hva hedder sådan en boks? Kompressoren suger i den, så skal kun håndtere større mængde luft, ikke overtryk..

Kommentér på:
Bmw m50 lmm problemer

Annonce