1.097 visninger
|
Oprettet:
Bmw m50 lmm problemer {{forumTopicSubject}}
Min dyt æder luftmassemålere ganske hurtigt. er det alm. kendt at de ikke er særligt holdbare, eller er der fejl jeg skal lede efter, i så fald hvilke?
Bilen er mappet ind med kompressor og kører fint, men lmm dør efter ganske få km. Tænker om det er el-fejl, men hvor skal jeg lede? Jeg har skiftet en stelledning til en føler i bundkarret fordi den havde været så varm at isoleringen var brændt. Er det dårlig stel måske?
Alle input er velkomne!
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 58 Biler: 2 Emner: 21 Svar: 9.378
Når du kigger i LMM, er der så en tynd oliefilm på indersiden?
Oliedampe kan din LMM ikke tåle, så det kan sagtens være en af årsagerne.
Der er ikke ret stor chance for at en defekt stelledning kan ødelægge den, men der skal være rigeligt med stel på motoren, så det ville jeg sørge for uanset hvad.
Stelkablet kan stort set ikke blive tykt nok...
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 84 Svar: 451
Alternativt overvejer jeg at få den mappet ind uden lmm, men det koster sgu en del... 4-5K...
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 8 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 147
okt 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 4 Emner: 84 Svar: 451
Bmw m50 lmm problemer