Ang ca18det motor :) {{forumTopicSubject}}
Hej bg nu går jeg snart i gang med at bygge en motor med ny indmad osv. så ville bare lige høre om i havde noget man skulle tænke over nogle små ting der kan laves bedre på motoren
Jeg ved alt det med den er født med for lille ånderør osv så det arbejder jeg på og det rør der sider bag på motoren det der har det med at stoppe er jeg ved at se om jeg kan lave en bedere løsning på så har jeg læst mig til på udlanske sider at olien bliver meget varm osv så der kommer selv olie køler på osv så skriver deder kan komme næsten 1 liter mere motor olie på end hvad der er op givet
så det skal jeg jo også have undersøgt og alt bliver slef afbalangseret osv det kommer stroker kit til 2,0 i apex krumtap plejlstænger og Cp pistons noegn der har noget?
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
dec 2007
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 7 Emner: 82 Svar: 614
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Ja det havde jeg sørme også tænkt mig når der kommer nu krumtap i
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Det har jo ikke noget med at være hardcore for hvordan får folk dem i udlandet til at holde?
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Ja de går så i toppen i stedetfor når du kommer op i de hk
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Ja præsis det gør alle jo det er bare i med sr20.! det er bare ikke det samme som ca18det de kan satme blive vilde! ;D
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Ligemeget hvor meget du nusser og pusser og roder. og tro mig, du vil komme til og rode i den uafbrudt efterfølgende.
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Præcis! Og jeg er en af dem. Jeg har bygget motor for mellem 20 og 25 K, og kan kun sige. LAD VÆR.
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Hvad øde på din motor?
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Men jeg vil da følge med inde på team200sx gruppen stadig, og så er jeg spændt på og se dit daily driver projekt
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Ca18det er RØV, og jeg siger RØV. Jeg har inderligt fortrudt 1.0000000000000000 gange.
Emil P: Den har aldrig været over 0.8 bar, eller på felt. Men har dog haft massere af latterlige småfejl, og kølerslanger der sprang og ja, man kan blive ved
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
Hehe Ja sådan er det jo min far siger altid af skade bliver man klog men sjælent rig ;D så må vi se om du har ret
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
jul 2006
Følger: 37 Følgere: 36 Biler: 2 Emner: 92 Svar: 1.885
Håber da det kommer til og virke
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.801
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2008
Følger: 35 Følgere: 37 Biler: 4 Emner: 90 Svar: 734
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
apr 2005
Følgere: 152 Biler: 2 Emner: 182 Svar: 10.273
jun 2008
Følger: 96 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 91 Svar: 668
sep 2009
Følger: 86 Følgere: 85 Biler: 2 Emner: 38 Svar: 261
aug 2005
Følger: 52 Følgere: 49 Biler: 3 Emner: 262 Svar: 1.110
jeg har stået i samme problem da jeg skulle igang med min, jeg har en 3 gen 3sgte og har hørt om folk der har lavet okay hk på den motor men jeg har hørt MANGE der har haft problemer når de kommer over 450 hk, det ende med at jeg valget at få bygget en anden motor, da jeg ikke ville tage chancen, men det kunne da havde været fedt at have dk's kræftigste 3sgte 3gen
Ang ca18det motor :)