{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vr6 / gti
  • #1   29. jan 2013 skal iges jeg har hørt om en med en vr6 gearkasse på en 2,0 vento, men jeg vil bare vide hvor besværligt det er at gøre det den anden vej smiley

• #2   29. jan 2013 Du skal som minimum bygge gearskiftet om da den ene køre med stang træk og den anden med wire/ kabel

• #3   29. jan 2013 vr6 køre med 02a gearkasse men har et andet koblings hus men som udgangs pynkt kan du godt tage en 02a fra en gammel model passat 1,8 da de køre med 02a typen osse også skal du flytte vr6 koblings huset over på ellers er du ude i noget adaptor plader eller noget ombygning af gearkasse huset

• #4   29. jan 2013 Min golf to køre allerede med hydraulisk og kabel med vr6 gearkasse jo. Vil bare vide om jeg kan smide den almindelige gearkasse på vr6 motor... det er fordi jeg ikke vil have en med kabeltræk

• #5   29. jan 2013 det tror jeg så ikek er muligt uden du skal til og lave adaptor osv. til gearkassen men det du har i nu køre da osse 10 gange bedre end det andet gamle stang træk

• #6   29. jan 2013 Der skal ikke laves adabtore.. Gearkasserne passer lige på motorerne.. Men du skal ændre gearskifte, koblings system, svinghjul og starter.

2.0 er feks lavet både med 020 og 02A gearkasse på samme motorblok.
    Golf 2 G60 kører med 02a mens alle de andre kører 020, og det kan byttes rundt som man vil.

• #7   29. jan 2013 rasmus jeg syntes det er sjovt alle siger vr6 gearkassen køre med en anden type koblingshus på deres 02A gearkasse frem for de andre som sidder på G60 16v osv. og som jeg har forståetdet som folk har sagt så skal husene flyttes rundt.. men som sagt det er hvad folk har sagt ikke min egen erfaring men hvis du selv har lavet ombygningerne så skal det jo passe også lærte jeg noget nyt i dag smiley

• #8   30. jan 2013 Det er ikke på min 2'er jeg skal ha stang træk men en anden fordi jeg skal køre en syncro kasse på vr6 nemlig og da den er med stang skift skal det bare laves til at passe sammen da det er hvad jeg Har liggende og vil bruge hvad jeg Har for ikk at bruge flere penge

• #9   30. jan 2013 Jeg vil ikke afvise at jeg kan tage fejl..

Men.. Jeg er 99,9% sikker på at så længe gearkasse typen hedder 02a så er der kun tale om et (1) gearkasse hus, der er efterfølgende lavet flere ændringer hvor gearkassen så hedder noget andet i type som feks 02y eller lignende, og de er så anderledes udformet.

Jeg har selv prøvemonteret en 020 gearkasse på en 1.8turbo motor og den passer i hullerne på blokken, og svinghjulet passer også i hullerne, så tingene kan flyttes runst næsten som man vil, bare man husker løsdelene.

• #10   30. jan 2013 ja det er ligesom med gearkasser og koblinger på kryds og tværs af diesel og benzin så ? bare montere det og så bruge svinghjul og kobling fra en 4cyl.så får den nemlig bare en 16v kobling og svinghjul for det har jeg nemlig liggende smiley jeg må prøve mig frem smiley der er ikke andet for smiley

• #11   30. jan 2013 rasmus: det er osse det 1,8t det passer sammen den køre oss med 02j mener jeg den hedder og den passer osse lige på den type jeg har bare hørt at vr6'eren skulle være lidt anderledes boltet op end de andre men igen nogen siger det kan lade sig gøre og andre ikke men elelrs er der kun en vej det er og forsøge sig frem

svinghjul og kobling skal du brugeden model der passer til den type gearkasse det skulle passe lige på

• #12   30. jan 2013 har før mixet forskellige svinghjul koblinger og gearkasser på min gamle 16v

Kommentér på:
vr6 / gti

Annonce