PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!
Slå lyden til
00:00
/
13:47
LIVE

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.
  • Rem hoppet af havetraktor 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  golf 4 gti chip.. km/l
  • #1   17. feb 2013 Min gode, gamle Golf kørte omkring 12,5 km/L. Den kommer til at gå ganske godt, sådan en bil.

• #2   17. feb 2013 Få lavet en god udstødning sammen med. Så kan man lige presse den omkring 200hk på 95oktan

• #3   17. feb 2013 Arh, 200 hk på 95-oktan og uden frontmonteret intercooler er vist ikke realistisk, med mindre man måler den på et optimistisk rullefelt smiley

• #4   17. feb 2013 Årgang på bilen?

• #5   17. feb 2013 Min G4 med chip gik ca 8km/l

• #6   17. feb 2013 Hvilken årgang/motorkode har også en del at sige i forhold til tuning

• #7   17. feb 2013 Han skriver hverken med eller uden frontmonteret intercooler. Hvis han vil køre 190hk på std frimærke intercooleren, så er det da ikke andet end 1 enkelt træk fra 0-100 før han skal slække speederen og lade den køle ned igen.

• #8   18. feb 2013 det er en mid 2000 med 2001 modellen
    er mest intereseret i om man også kan få den til at køre længere på literen ved en chip tuning ellers er jeg ikke interreseret smiley
    håber i kan hjælpe med forskellige erfaringer smiley

• #9   18. feb 2013 Hvis du ellers kører på samme måde som før vil den gå lidt længere ved optimering

Kører du som en gris og bruger alle kræfterne vil den bruge noget mere

• #10   19. feb 2013 Mange tak smiley

• #11   20. feb 2013 Gosh mand... sikke en omgang vås og bølleballade der skrives her...

Standard IC'en klarer faktisk uden problemer 300 hk ja den presses lidt men den flower nu faktisk udemærket.

Angående effekt så regn med de 190-195 hk som realistisk effekt. Der er mange der skriver mere, som reelt set ikke giver det. Men styringen af ladetryk samt turboen størrelse sætter grænser. Hvis det er en sen 01'er vil den måske have den bedre turbo på som kan lave lidt mere effekt. Men hvis det er med den lille k03 turbo skal du ikke regne med at komme i nærheden af 200 hk. Så vil jeg sige en realistisk effekt ligger på ca 180-185 hk.

Angående km/L så kommer det an på din kørestil. Hvis jeg kørte morfar kunne jeg sagtens få den til at rende 14 km/l, men lige så ofte kørte den kun 8 km/l fordi man liiiiiige skulle prøve noget. Med det nye setup er det oftere den går 14-16 km/l ved pæn kørsel og ca 5-6 km/l ved lidt hård kørsel

• #12   20. feb 2013 Mange tak for det godt svar! Det hjalp meget smiley

• #13   20. feb 2013 Tja, det kan godt være, du mener, jeg ikke ved, hvad jeg snakker om. Men ikke desto mindre kan du jo prøve at tage et kig på beskrivelsen af min gamle Golf fra 2000 smiley

• #14   20. feb 2013 Bay, det var nu ikke lige dig jeg hentydede til

• #15   20. feb 2013 OK smiley

• #16   10. mar 2013 min er thipet hos palms auto og jeg kan køre stille og roligt ikke morfar går jeg 14litteren og vis min mor har kørt i den har den gåret 16 smiley

Kommentér på:
golf 4 gti chip.. km/l

Annonce