{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det her 1.8t turbo kit noget værd?
  • #1   29. maj 2013 Det virker alt for billigt.
    Hvad er det for en mølle og manifold?

• #2   29. maj 2013 Det står der men det en gt2860 turbo og det en støbt t25 manifold

• #3   29. maj 2013 Du kan ikke engang købe en turbo til den pris.....

• #4   29. maj 2013 Det er de samme tanker jeg har

• #5   29. maj 2013 det er jo bare en kina turbo http://www.qualitec.dk/p/179/turbo-300hk-gt2860

• #6   29. maj 2013 Hvis du monterer det så få det kørt ind, der medfølger en bleed ventil og ja det kan virke til den org turbo og små 0.6 bar, men at montere en gt 2860 og bleede den virker lidt vovet i mine øjne..

• #7   29. maj 2013 jeg havde nok sparet nogle flere penge sammen smiley

• #8   29. maj 2013 Hold dig langt væk fra ham. Kender en som har haft mange problemer med ham, han er en fusker!

• #9   29. maj 2013 Jeg har nu kun gode ting at sige om Anders indtil videre. Han er en kanon flink fyr! smiley

Jeg har pt min supra oppe ved ham.

• #10   29. maj 2013 tror sku det crasher ved meget få bar

• #11   29. maj 2013 Kofod.

hvis jeg var dig, ville jeg helt sikkert ringe op til Anders selv og spørge ham, han vil give dig et ærlig svar !

det er min erfaring.

• #12   29. maj 2013 ANDERS ER DEN STØRSTE TUMPE!!! Han ved ikke en meter hvad han snakker om, overhovedet! Jeg har handlet med ham, og alt jeg har fået afvide er pilhamrende forkert, og alt jeg modtog var FULDSTÆNDIG forkert! Han er den vildeste fusker! Jeg har 4500 i klemme ved ham, det så 3 uger siden han sku ha overført dem tilbage.. Han lyver om sine produkter, det kina det hele men han vel ikke stå ved det.. Han køber alt sit billige lårt gennem turbomotor.dk!
    Mange ved det sikkert ikke, men Anders Amby er den gamle medejer af Stage3.. Ham der er tilbage i Stage3, er ham der ved noget om tingene. Det er det værste gang tilgrin firma! Bliver rasende over tanken over ham!

• #13   29. maj 2013 "Det er plug'n'play, alt er der. Du skal ikke tænke på noget som helst, det passer lige på.." Ja flot, manifold var ikke til min model, men han påstod hårdnakket det var! Jamen jeg kunne skrive flere sider med eksempler! Prøv og ring og spørg sådan en som JVK, RH eller Turbomotor om hvad og han der er for et humbuk firma!
    Når du først har betalt ham, så får du ikke pengene igen, selvom du har sendt dele retur.. Man skal ringe hverdag og true for at få dem åbenbart..

• #14   29. maj 2013 Arrrrh! Anders er nu sådanset ham der ved noget om tingene af de to. Der er også en grund til ahn undervise i VEMS styringen og laver kurser omkring dette til blandt andet tekniskskole. Men pyt nu med det.

Ja det er kina turbo, ja det er kina manifold, der mangler olie og vandslanger til den turbo, slanger og rørføring til IC, dyser, regulator, benzinpumpe og så videre.

Hvis jeg var dig ville jeg eventuelt tage kontakt til nogen der har lavet et lignende projekt, eller en der lever af at lave sådan noget.

• #15   13. jun 2013 Min oplevelse med Anders har kun været rigtig positiv! Jeg har købt gt2871 turbo, wallbro benzinpumpe, kat, olie catch tank, slicone slanger og mange flere ting og det hele har været som det skulle være!! Og det hele passer som det skal! Positiv oplevelse her fra!! Har også refunderet flere ting tilbage til ham og har fået alle pengene igen, så det er kun godt:-)

• #16   15. aug 2013 han sælger jo kun billige kina produkter, og han fatter ik en meter .

købt en blow off ventil (Forge universal blow off ventil. Lækker lyd) stod der
    og efter jeg modtog den, kunne jeg se at der ikke står forge på den,
    og den virker ikke engang, stemplettet sidder fast på den,
    ringe og hører, hvor mange bars ladtryk ventil er bygget til, og kan kører med,
    så siger han at den kører med alle bar lige fra 0,5 til 1,5
    og der står jeg så tænker , er det mig der er helt væk, eller fatter han ikke en meter.
    og han vil ikke sende en ny

Kommentér på:
Er det her 1.8t turbo kit noget værd?

Annonce