Renovering af 300ZX Twin Turbo "Tykke Bertha"
19.635 visninger
|
Oprettet:
Billeder af "Tykke Bertha"
Ejer:
Martin Kruse
Årgang:
1990
Motor:
VG30DETT: 3,0 (2.960 ccm) V6 Twin Turbo
FMIC
Hard pipe intake kit
2x Apexi keglefiltre i Dual MAF intake
SELIN Dual maf translator
Tomei 89MM smedede stempler
Tomei Plejlstænger
Cometic ståltoppakning
Greddy TD05-16G Turbo kit m. hjemmebygget rørføring
Nismol Type 2 Board, fuld justerbar motorstyring
Greddy Street Performance II Bagpotter
AMS 3" Testpipes
Hjemmebyggede 2.25->3" Downpipes
Greddy Kølerdæksel
Greddy Oliedæksel
Topfeed fuelrail m. 750ml dyser
Z1motorsports street clutch
Chromoly pivot ball
Nismo transmission mount
Blitz I-Color
Blitz Wideband
Prosport 52mm EGT ur
Prosport 52mm Oiletryks ur
Prosport 52mm Olietemperatur ur
AIV delete
CC delete
PRVR delete
Hestekræfter:
283 HK v/6.400 o/m (standard)
375 Nm v/3.600 o/m (standard)
@ 0.6 Bar
Mangler lidt før hun seriøst kan flytte sin fede røv!
Fabriksopgivet til 5,9 sek. fra 0-100 km/t
Fælge:
5 egeret splitfælg med poleret kant.
Front: 8½ x 19"
Rear: 9½ x 19"
Dæk:
Bridgestone Potenza RE050
Front: 245/35-19
Rear: 285/30-19
Undervogn:
CUSCO fuld justerbar undervogn
Powertrix Tension rods
Powertrix Front camber arms
Powertrix Rear camber arms
Powertrix Rear traction arms
Stillen Sway bars front and rear
Noname Tårnstiver
Solid aluminium subframe bushnings.
Nye Energy polyurathan bøsninger & bærekugler overalt i undervognen.
Energy Polyurathan Differential Carrier bøsninger.
Bærmearme/Subframe/Differentiale og meget mere - sandblæst og pulverlakeret.
HICAS 4 hjulsstyring
Bremser:
Front : Nyrenoverede 4 stemplede kalibre med 320mm Stoptech skiver
Bag: Nynoverede 2 stemplede kalibre med 280mm Brembo skiver
Bilstereo:
Intet
Styling:
Hvide blinklys i fronten og i forskærmene
Xenon 5000K i nærlys
Stillen GTZ underlæbe
Stillen Type III Sideskørter
Stillen Doorfillers
JDM Bagkofanger uden tågelygter
Tailgate skin indbygget med glasfiber
Lukket antennehul
Lukket hul til vinduesvisker
Interiør:
2+2 læderkabine med eljusterbart førersæde
Z1 Bundmåtter
Shortshift m. gearknop i alu
3 Gauge DIN panel
Ekstra tilbehør:
Targa tag
Fuldaut. klima (Afmonteret)
Ratbetj. cruise control
Bemærkninger:
Denne 300ZX'er kan ikke længere sammenlignes med nogle andre i DK. Den er fuldstændig rustfri. Alt er gået igennem, og selv små pladestykker som kun var lidt angrebet er skiftet. Derefter har bilen fået en rigtig flot sort lakering med mellemslibning.
Ejer:
Martin Kruse
Årgang:
1990
Motor:
VG30DETT: 3,0 (2.960 ccm) V6 Twin Turbo
FMIC
Hard pipe intake kit
2x Apexi keglefiltre i Dual MAF intake
SELIN Dual maf translator
Tomei 89MM smedede stempler
Tomei Plejlstænger
Cometic ståltoppakning
Greddy TD05-16G Turbo kit m. hjemmebygget rørføring
Nismol Type 2 Board, fuld justerbar motorstyring
Greddy Street Performance II Bagpotter
AMS 3" Testpipes
Hjemmebyggede 2.25->3" Downpipes
Greddy Kølerdæksel
Greddy Oliedæksel
Topfeed fuelrail m. 750ml dyser
Z1motorsports street clutch
Chromoly pivot ball
Nismo transmission mount
Blitz I-Color
Blitz Wideband
Prosport 52mm EGT ur
Prosport 52mm Oiletryks ur
Prosport 52mm Olietemperatur ur
AIV delete
CC delete
PRVR delete
Hestekræfter:
283 HK v/6.400 o/m (standard)
375 Nm v/3.600 o/m (standard)
@ 0.6 Bar
Mangler lidt før hun seriøst kan flytte sin fede røv!
Fabriksopgivet til 5,9 sek. fra 0-100 km/t
Fælge:
5 egeret splitfælg med poleret kant.
Front: 8½ x 19"
Rear: 9½ x 19"
Dæk:
Bridgestone Potenza RE050
Front: 245/35-19
Rear: 285/30-19
Undervogn:
CUSCO fuld justerbar undervogn
Powertrix Tension rods
Powertrix Front camber arms
Powertrix Rear camber arms
Powertrix Rear traction arms
Stillen Sway bars front and rear
Noname Tårnstiver
Solid aluminium subframe bushnings.
Nye Energy polyurathan bøsninger & bærekugler overalt i undervognen.
Energy Polyurathan Differential Carrier bøsninger.
Bærmearme/Subframe/Differentiale og meget mere - sandblæst og pulverlakeret.
HICAS 4 hjulsstyring
Bremser:
Front : Nyrenoverede 4 stemplede kalibre med 320mm Stoptech skiver
Bag: Nynoverede 2 stemplede kalibre med 280mm Brembo skiver
Bilstereo:
Intet
Styling:
Hvide blinklys i fronten og i forskærmene
Xenon 5000K i nærlys
Stillen GTZ underlæbe
Stillen Type III Sideskørter
Stillen Doorfillers
JDM Bagkofanger uden tågelygter
Tailgate skin indbygget med glasfiber
Lukket antennehul
Lukket hul til vinduesvisker
Interiør:
2+2 læderkabine med eljusterbart førersæde
Z1 Bundmåtter
Shortshift m. gearknop i alu
3 Gauge DIN panel
Ekstra tilbehør:
Targa tag
Fuldaut. klima (Afmonteret)
Ratbetj. cruise control
Bemærkninger:
Denne 300ZX'er kan ikke længere sammenlignes med nogle andre i DK. Den er fuldstændig rustfri. Alt er gået igennem, og selv små pladestykker som kun var lidt angrebet er skiftet. Derefter har bilen fået en rigtig flot sort lakering med mellemslibning.
Renovering af 300ZX Twin Turbo "Tykke Bertha"
dec 2003
Følger: 146 Følgere: 149 Biler: 8 Emner: 19 Svar: 177
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 29 Biler: 10 Emner: 81 Svar: 830
jan 2010
Følger: 104 Følgere: 98 Biler: 1 Emner: 16 Svar: 395
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Ellers SUPER fræk bil. Der er sgu intet der IKKE er sexet ved sådan en 300ZX.
feb 2008
Følger: 15 Følgere: 12 Svar: 51
jan 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 3 Emner: 27 Svar: 53
sep 2003
Følger: 65 Følgere: 61 Biler: 4 Emner: 86 Svar: 915
Den er da godt nok blevet super lækker den 300ZX rigtig flot arbejde du har lagt i bilen, og motoren det ser jo vildt godt ud !
apr 2004
Følger: 310 Følgere: 308 Biler: 7 Emner: 180 Svar: 7.035
aug 2004
Følger: 19 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 23 Svar: 192
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 16 Biler: 3 Emner: 14 Svar: 62
På forhånd tak
Steiner
sep 2004
Følger: 106 Følgere: 114 Biler: 17 Emner: 92 Svar: 1.032
Kan være jeg skulle tage mig sammen og gi min vogn noget af samme tur
mar 2010
Følger: 18 Følgere: 18 Biler: 7 Emner: 18 Svar: 110
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Ja det er da lidt surt.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Ja, dine Greddy'er er super fede, men som du selv siger, så er de jo ikke blevet varmet ordentligt igennem
Men mine Kakimotoer sagde faktisk heller ikke så meget, så nu kører jeg kun med bagpotter og X-pipe. Skal nok lige tage en lydprøve når der er liv i den igen
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Er nu godt tilfreds til de Greddy potter, de ser stadig fine ud, skal bare pudses lidt hvis man gider. De sagde ikke så meget, men de har jo heller ikke haft en chance for at blive brændt godt igennem.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Så kører kun med 2½" nu
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Men tror det havde været meget, meget nemmere blot at købe et af Z1's kits. Har ihvertfald ikke sparet noget, men det skiller sig da lidt ud fra mængden. Har ikk noget ønske om at komme over 500-600hk alligevel, den skal jo også kunne holdes på vejen
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Men skal jo skifte til 5 bolte når der kommer nye møller, så det betyder ikke det store pt.
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Det må vel være det man kalder forrør så så, er sgu så mange rør på den bil.
Er ikke rigtig til at vide hvornår den kører, kommer an på hvor mange problemer der kommer når den startes.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Har da også planer - Hehe
Desuden vil jeg ikke ha' studser på til oliedampe... men du kan da lige høre ham om det er muligt, og hvad han i givet fald skal ha' for det. De skal bare lakeres, så finish er ikke afgørende. Bare der er brugt gas
AMS mellemrør... hvilke er det du mener? Forrør? X-pipe?
Hvornår er du ellers kørende igen?
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Har kun fået dem lavet fordi det originale ikke passede mere.
indsugningsrørerne er 2.5" (rigeligt)
Altså jeg tror sagtens det kan lade sig gøre, men han er en travl mand De er jo ikke helt ens hvis de skal laves til std turbo'erne, der er jo sådan en flange på, både på tryk og indsugningssiden, hvis jeg husker korrekt.
Han skal lave nye DP's til mig på lørdag til Greddy Turbo'erne, 2.5" til 3" så de passer til AMS mellemrørerne. (som iøvrigt ikke passer særlig godt)
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Hehe
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Gad ikke til at finde plads til en catch can i det i forvejen opfyldte motorrum.
Men nu hvor filterene ikke kom til at side i SMIC location, kan det være at jeg sætter en catch can der istedet, hvis ikke et aquamist system.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Ser godt ud!
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
apr 2006
Følger: 61 Følgere: 75 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 4.072
Rigtig flot stykke arbejde der er lagt i din vogn..
mar 2009
Følger: 30 Følgere: 33 Biler: 1 Emner: 365 Svar: 5.945
det ser sku godt ud det der bliver lavet
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
sep 2004
Følger: 69 Følgere: 68 Biler: 5 Emner: 17 Svar: 177
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Og vi kan da godt bytte med de undervognsdele du har...
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Tjek lige udstødningerne
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Og det ser faktisk godt ud med den modificerede front, hvor det kun er sideblink/positionslysene der er tilbage. Værd at overveje at lukke hullerne fra tågelygterne, når de nu alligevel ikke skal bruges...
Hvordan går det ellers med at få samlet "dyret" ?
/Claus
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
Du valgte alligevel sort til den. Det er også efter min mening den fedeste farve at give den, hvis man vel at mærke orker det arbejde med at få gjort det ordentligt når standardfarven er koks. Og det ser jo ud som om det er lavet efter alle kunstens regler.
sep 2004
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 13
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
NB: Jeg skal nok lige få kigget på de swaybars...
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Ja lakken ser fin ud, den mangler nu stadig end slibning og en gang klarlak på billederne.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Har du set min fine nye primede front (i fotoalbummet) ?
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Men det var det ikke for mig. Da en ny original nok koster ca det samme som hele det andet kit, hehe
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Har lige her til aften fundet ud af at jeg ikke kan bruge min hicas eliminator, da jeg har fjernet alle rør og solenioden. Den bypass der medfulgte til min, sidder placeret bagerst, så man ellers slipper for at fjerne rørene.
Tænkte at du måske var interesseret i at bytte med noget af det du har til salg?
Har lige fundet lidt mere rust i min, så nu får vi se om der skal skæres
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Er nok fornuftigt at skifte dem, de originale er godt nok klejne i det.
Ja, det var utroligt den gik igennem med mange ting. Men det er jo ikke nemt at se de bremserør der gør op i rammen. Har du Transmission og Differentiale køler på din? Sidder nemlig ikke på US modellen.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Jeg overvejer at skifte tension/tractions rods, samt forreste øvre camber...
Sygt nok den blev synet med to forskellige dæmpere
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Faktisk utroligt den gik igennem, heh.
Den havde også 2 forskellige slage dæmpere på bag.
en original og en bilstein.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Kunne aldrig finde på at smide effektlak på sådan en bil.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
NB: Har fjernet min CC nu, inkl. de faste rør jf. Robo's gode guide. Men da den stadig er splittet ad (har også lige fjernet aircondition inkl. kompressor) så ved jeg heller ikke om den virker
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Er igang med at tilpasse tailgaten 100%. Og så skal skroget ha en gang lak.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Så det bliver desværre nok først til næste sommer jeg bliver rullende på danske plader - Æv!
Men huset er fedt
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
sep 2003
Følger: 27 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 23 Svar: 98
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Men vi skal da også mødes i løbet af sommeren! Måske vi kunne samle andre Zeds også?
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Hvad måtte du slippe for sådan en ny skærm?
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Ellers er der sgu gang i pladearbejdet! Hvornår regner du med at den er klar til maler?
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
feb 2008
Følger: 28 Følgere: 25 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 38
Nu er det så også en af de biler jeg synes er fede uden der skal laves det helt store ved den, men må indrømme at du gør det ret godt.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Glæder mig til at se dine nye skørter!
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Køber nok lige lidt hos CZP her inden længe, og så ser jeg om jeg kan holde min sti ren... Min er jo trods alt RHD, så afgiften burde alt andet lige være lavere end det du betalte for din.
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Øhhh, hvordan mente du det med T&M? Svar evt. i en PM
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Tjah, bare inden næste sommer, tør ikke lægge nogen planer, virker ikke som om de holder
De ser sgu rigtig godt ud de nye fælge, mangler bare en sænkning så er den hjemme.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Hvornår er det den skal males?
Hvad synes du forresten om mine nye "tønder"?
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Men har også taget noget tid at lave det.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Ca. en måned håber jeg. Betyder jo ikke så meget pt, sommeren er jo snart slut.
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Han kører godt nok lidt tyskerstil dér...!
Har været derinde i den oprindelige tråd omkring fælge, så alle data er terpet igennem. Men jeg kunne bare ikke huske hvad dine var... Jeg tror dog ikke der er nogen probs med dit setup - Jeg har aldrig støt på nogen steder med den (i de ca. 100 km den har kørt med de fælge).
Hvornår er det den skal til maler?
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Men ellers kig lidt her for inspiration: http://www.300zxclub.com/showthread.php?t=127487&highlight=front+wheels
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Tak
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Hvad er det lige indpresningen er F+R på dine 19"?
Pft.
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Som du kan se kan man få meget for 3.000 i dag... De 3.000 på sedlen er også korrekt... Men tingene har jo med at devaluere
Multicheckeren har jeg ikke brug for!
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Har du installeret den, eller fik du solgt den? Hvis den kan passe på min kunne jeg godt være interesseret
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
/Claus
okt 2006
Følger: 41 Følgere: 64 Biler: 3 Emner: 200 Svar: 5.884
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Det rust du havde i tårnene forrest, har du nogle billeder af det? Der er jo lidt i mine egne som jeg skal i gang med...
Du giver den rigtigt den helt store tur. Fedt, for så er det lige pludselig mig der kan hente hjælp hos en der har prøvet det før - Hehe
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Har du fået Cusco'en på? Vil da gerne lige høre hvordan det ser ud, hvis du altså er nået dertil... Jeg skal selv have fundet noget til min
/Claus
mar 2003
Følger: 79 Følgere: 82 Emner: 45 Svar: 580
Bilen sendes til Holland i stedet, da den så efterfølgende kan blive godkendt på den lovlige måde når de skal på plader i DK. Pisse besværligt, men gider ikke det pjat med snyd af dataerklæringen. Så det varer desværre noget tid før den kommer til landet... Æv!
/Claus
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Tak tak.
nov 2005
Følger: 13 Følgere: 11 Biler: 3 Emner: 4 Svar: 20
Men super fed slæde.
mar 2005
Følger: 95 Følgere: 93 Biler: 2 Emner: 34 Svar: 763
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 27
lækker i drift
maj 2005
Følger: 16 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 14 Svar: 27
jeg havde en der skuller jeg give 110kg
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607
jun 2004
Følger: 25 Følgere: 24 Biler: 2 Emner: 32 Svar: 607
Tilmeldt:
apr 2006
Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.602
feb 2006
Følger: 29 Følgere: 28 Biler: 8 Emner: 12 Svar: 607