VW Golf VR6 Bi-Turbo 1994

16.816 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 34 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

VW Golf VR6 Bi-Turbo

Årgang:
1994
Motor:
2.8 VR6 boret op til 3051cc med Speciel designet Stempler fra Mahle Motorsport.
Portet topstykke med støre indsugningsventiler og udstødningsventiler.
Gruppe A plejl lejre og krumtapslejre
Gruppe A oliepumpe
Kuglepoleret Plejlstænger
Afbalangceret krumtap
2stk Garret Kugleleje turboer
HGP indsugnings manifold
HGP udstødnings manifold
6stk 630cc Bosch Dysser
Stor frontmonteret intercooler med 2.5" Alu rørføring
16rækkers oliekøler
EFI EURO 96 Motorstyring (BY TTJ-Engineering.dk)
Nye bolte pakninger, kæder, vandpumpe. ALT.
Motoren er bygget til 2.0bars ladetryk
Hestekræfter
0.6Bar - 330hk 460nm
1.2Bar - 500hk 720nm
1.5Bar - ???hk ???nm
Fælge
7x17 Konig letvægts fælge x 3
Dæk
Toyo R888 Gadesliks 205/40-17 (Til vej)
Dunlop DTC Sliks 610/630-17 (Bane)
Dunlop DTC regnvejrs sliks 610/630-17 (bane)
Undervogn
K-sport Fuld justerbar undervogn i højde, hårdhed, fjedervandring, camber.
Alle bøsninger i undervogner er udskiftet til powerflex.
Quiafe ATB DIFF
Forstærket 1.2.3 gear og syncromesser.
Bagbro fra Golf 4 V5 tilpasset bilen.
HR krængnings stabelisatore for + bag.
Bremser fra Golf 4 V6 4-motion hlevejen rundt med SBS skiver og SBS Carbon klodser.
Sporvide øget med 30mm hele vejen rundt.
Tårnstiver for og bag.
Forstærket styre og bærekugler.
Bilstereo
Motoren ;)
Styling
Riger bagkofanger
Rieger sideskørter
Skærme trukket 30mm hele vejen rundt
Hjemme lavet forkofanger.
Impro lygter
Emblemfri gril
Interiør
Spraco EVO2 Plus sæder med sparco understel
Sparco Seler
Sparco Alcatare ret
Sparco Snap off
Sparco Gearknop
B & M Short Shift
Shift Light
olie temp, vand temp, olie tryk, ladetryk, og meget mere.
Ekstra tilbehør
EFI Motorstyring med Lonuchcontrol, antilack, shiftlite, Vandindsprøjtning, 2programmer. og en masse mere..
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen er bygget af min bror og mig selv og indkøring af bilen er lavet at Thomas Jensen som er den meste videne mand i danmark på EFI motorstyring

TTJ-Engineering.dk

Vil du se flere VW Golf VR6 Bi-Turbo til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW Golf VR6 Bi-Turbo
Annonce