Fiat Seicento [Tidl. bil] 1999

74.923 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 364 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!
SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!
Slå lyden til
00:00
/
11:19
LIVE

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

Fiat Seicento

Årgang:
1999
Motor:
|Sporting
|1,1 fire.

|Optimeringer Pt:

|280" C&B knast
|Topstykke slebet og portet Kompresionen er 10-5 imod de originale 9,6-1og Kanalerne er boret op med ca 30%
|Tændkabler fra Magnetor (extremt ledende)
|Indsugningsmanifold fra Lancia (bearbejdet)
|Chipoptimeret hos scantune
|Opboret gasspjæld (ca 80%)
|JR-injection kit med koldluft
|SuperSprint bananmanifold
|SuperSprint racer kat
|SuperSprint Bagpotte
|BenzintryksRegulatoren er reguleret 0.4 bar op (tak hans)
Hestekræfter
85,4 hk
102,6 nm (optimeret hos scantune)

( nu ca 87 - 90 hk )

(standart 54 hk)
Fælge
|Smoor 7x13 for og 8x13 bag

|FK spacere 10 mm

|Vinter: 5,5 Org. Abarth alu
Dæk
|175/50 på alle fire Smoor
Undervogn
|Sænket Ca 60/40 mm. (KAW og weitec)

|Gul koni justerbar undervogn
Bilstereo
|JVC KD-SH55R
Styling
|En masse småting. Røgfarvede lygter (mhw), sorte sidelister, øjenskygger (novitec), udvalsede skærme, udspartlet front. Frontlæbe, bagskørt, specialudstødning, mm...
Interiør
|Sportssæder dejlig standart :)
Ekstra tilbehør
|Xenon 8000k
|Gasdæmpere i chrom til hjælmen fra golf II
|Alarm
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger

.............................................NYT............................................

19/2 : Nicolas Kiesa bearbejder mit topstykke og hvad dertil hører.

21/2: Så er toppen kommet hjem fra Nikolas Kiesa. Kanalerne er boret op med ca 30% og skulle give rundt regnet 12% effekt oven i mine nuværende 80 hk = 9,6. -
Kompresionen bliver 10-5 imod de originale 9,6-1

25/2: Påbegynder slibning af indsugningsmanifold

26/2: Polering af ventildækselpakning

26/2: Montering af Gasdæmpere i chrom til hjælmen

3/3: Så er diverse pakninger bestilt

5/3: Gasspjældet får endnu en opdatering ;)

6/3: BenzintryksRegulatoren skrues 0.4 bar op fra standart hvilket svarer til ca. 20% mere benzin v/ full speed

29/3: Så blev delene poleret færdig

14/4: Motoren samles

15/4: Pis jeg mangler dimsen der sidder inden i remstrammeren - må vente til fiat åbner på tirdag.

21/4: Fiat stiller ventiler og laver service på den.

25/4: SÅ er den næsten færdig. Har været ude at køre i den, og for dælen den skyder af, men kan godt mærke den trænger til chipoptimering. (skal til scantune den 8 maj, så bliver det spændende om den nåede 90 hk)

8/5: En tur til scantune.dk igen igen

8/5: Resultat - 85,4 hk (standart 54)

8/6: Udstødning, bagskørt og frontlæbe er monteret.

8/7: Special hjemmelavet Sideskørter lavet af BM-glasfiber

15/7: IndsugningsManifold fra punto 75 kom hjem fra italien. (eeh nu skal den rulles igen)

21/7: Kiesa havde sku lige tid til at optimere manifolden, wee

1/12: Så blev bagklappen udspartlet og malet.

14/1: Så er seién sendt til BM glasfiber igen. Denne gang skal der custom made skærmforøgere hele vejen rundt.

20/5 : Skærmkanter er tilpasset og limet sammen.

23/5 : Så blev alle delene lakeret.

24/5-09 : Læder/alcantera kabine monteret

30/5-09 : Så lavede jeg lidt om på udstødningen igen, så nu er den skjult og larmer en smule mindre. Det blev også til 2 tommer i stedet for 1,6.

7/9-09 : Bilen er kørt til stort service ved de 90.000 km - Desuden skal den pensioneres næste uge. Så fra nu af kører den kun til træf og når vejret er godt.
---------------------------------------------------------------------------

***Tak til***

*Min Lillebror

*BM - glasfiber

*Nikolas Kiesa

*www.perfect-car.dk

*Hans (tricker) Meisner

*Per Mai (scantune)

*Fiat DanaMotor i odense

*www.fiatklubdanmark.dk

*www.C-F-C.dk

---------------------------------------------------------------------------

Fremtid:

Afballanceret motor.
Modificeret kobling
Lettet, afvejet plejlstænger
Omlakering (hvid og koksgrå)


http://www.detailing-bilplejecenter.dk/

Vil du se flere Fiat Seicento til salg? Andre Fiat eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Fiat Seicento
Annonce