Volvo 343 1984
2.475 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
18 Kommentarer
Volvo 343
Årgang:
1984
Motor:
b23e fra en volvo 240 født med en 1,4 pipercross luftfilter
B23A blok med et 405 topstykke en D knast
B23A blok med et 405 topstykke en D knast
Hestekræfter
ved det ik men vil tror lige omkring 130-140
Fælge
13¨ ats alu fælge
Dæk
skal skiftes
Undervogn
standart end til videre sænkning kommer
Bilstereo
pioneer hu 2x12¨ cerwin vega xzound komponent sæt
Styling
ja den er jo bare fee i sig selv
Interiør
meget slidt
Ekstra tilbehør
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
det er lidt af et projekt der skal laves færdig regner med at der skal turbo
Volvo 343
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
ja det har jeg:)
der er et firma i sverige der laver turbo manifolde så de passer i 340/360
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 1
den er på vej i igen 21 kunne ik være der for turboen men hardu stadig 1,4 til den
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
ok hva så med den gamle motor?
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 1
tak for høj er fra grenå og ang top så tror jeg ik jeg får brug for det da jeg er ved at sætte b21et i den
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
vis du en dag vil sætte turbo på. har jeg et 405 topstykke magen til det du har på bare uden huller til dyser..
da jeg på et tidspunkt skal bruge et topstykke med huller til dyser..
jan 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Biler: 8 Emner: 38 Svar: 175
lige en høj herfra hvor kommer du fra??
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
malet den stod sku da pænt hehe
sep 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 2 Emner: 1 Svar: 1
det går fint den er blevet malet og sådan lidt
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
hvordan går det med volvoen???
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
dennis C
grunden til D knasten er at det var den der lå på hylden da jeg byggede den..havde en gt6 men var lige i overkanten...
dem jeg har kørt med med D profil trækker ikke i bunden..
kig data ikke langt fra K
Tilmeldt:
sep 2010
Følger: 14 Følgere: 21 Biler: 1 Emner: 1 Svar: 117
givet tjek min
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 32 Emner: 24 Svar: 650
En 140hk E motor, er med 405 og H knast, som er noget "krads". En D er ikke en knast i den vilde ende, den er bedst til moment i bunden af omdrejningerne.. Med en H vil den trække særdeles godt fra 3500rpm og op.. Så 150hk er nok lidt skudt over målet.
Efterhånden sjælden vogn ellers..
Dennis
dec 2006
Følger: 123 Følgere: 82 Biler: 6 Emner: 20 Svar: 165
dec 2006
Følger: 37 Følgere: 39 Emner: 31 Svar: 1.004
mikkel P det er en med sprøjt jo den har et sted mellem 130 og 140 hk
det er en B23A blok med et 405 topstykke en D knast(havde ikke anden) og sprøjt fra en B230E
en standart B23A har forøvrgit også kun 112hk vis vi skal være korekte
apr 2011
Følger: 58 Følgere: 54 Biler: 1 Svar: 5
MERE TEKST!.
nov 2002
Følger: 3 Følgere: 10 Biler: 4 Emner: 137 Svar: 1.540
en god gammel 3 serie Volvo. Det er godt nok ikke hver dag, at man ser dem =) Skriv lidt mere om den, så folk gider stemme den ind. Velkommen herfra.
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 1.160
Du bliver nok nød til at skriver noget mere ellers tror jeg ikke den kommer ind
maj 2006
Følger: 16 Følgere: 28 Biler: 5 Emner: 12 Svar: 1.160
Den har en god vægtfordeling og så er det en baghjultrække