VW Lupo 3L 2002

1.290 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW Lupo 3L

Årgang:
2002
Motor:
1.2 TDI pumpe dyse motor.
"Automatgear" med tiptronic.

Opgivet til 33,3km/l. Pt. står den på 3,5l/100km, hvilket vil sige 28,6km/l.
Hestekræfter
61hk og 140nm ved 4000 omd/m når "ECO" er slået fra.
49hk med "ECO" slået til.
Fælge
Originale 14" letvægt.
Dæk
155/65-14 vinterdæk. Ukendt mærke.
Jeg regner med de skal skiftes til foråret.
Undervogn
Helt original kedelig undervogn. Satser på sænkning en gang i fremtiden. Måske gevind.
Bilstereo
Thansen touch-screen radio og originale højttalere. Passer fint til mit behov pt. Det er trodsalt bare en "fra a til b-bil".
Styling
Gule pærer i forlygterne. 4300 kelvin xenon overvejes.
Mørke ruder bag (som i øvrigt ikke er lavet særlig pænt).
Interiør
Original lys kabine, som trænger til en proffesionel rens.
Håndsving til ruder og manuelle sidespejle.
Ekstra tilbehør
Bilen er udstyret med:
Esp
Aircon
Servo - hvilket gør, at bilen ikke slukker når jeg holder for rødt.
"Økonomimåler"

Kommende:
Fartpilot
Komfortblink
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen blev importeret fra Schweiz i 2009 og har haft en ejer i DK før mig.
Det er bare en bil der skal fragte mig fra a til b hver dag, som pt er 80 km hver vej. Derfor valget faldt på en Lupo. Indtil nu har der ingen problemer været med bilen.
Historier om forfærdelige gearkasser, kan jeg ikke fortælle med om. Hvis bare man sørger for at få grundjusteret den en gang imellem, og sørger for at der er nok olie på gearkassen, er der ingen problemer med den.
Den skifter godt nok ikke super hurtigt, men hvad, det er heller ikke en racerbil

Vil du se flere VW Lupo 3L til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW Lupo 3L
Annonce