VW Lupo 3L 2002
1.290 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Kommentarer
VW Lupo 3L
Årgang:
2002
Motor:
1.2 TDI pumpe dyse motor.
"Automatgear" med tiptronic.
Opgivet til 33,3km/l. Pt. står den på 3,5l/100km, hvilket vil sige 28,6km/l.
"Automatgear" med tiptronic.
Opgivet til 33,3km/l. Pt. står den på 3,5l/100km, hvilket vil sige 28,6km/l.
Hestekræfter
61hk og 140nm ved 4000 omd/m når "ECO" er slået fra.
49hk med "ECO" slået til.
49hk med "ECO" slået til.
Fælge
Originale 14" letvægt.
Dæk
155/65-14 vinterdæk. Ukendt mærke.
Jeg regner med de skal skiftes til foråret.
Jeg regner med de skal skiftes til foråret.
Undervogn
Helt original kedelig undervogn. Satser på sænkning en gang i fremtiden. Måske gevind.
Bilstereo
Thansen touch-screen radio og originale højttalere. Passer fint til mit behov pt. Det er trodsalt bare en "fra a til b-bil".
Styling
Gule pærer i forlygterne. 4300 kelvin xenon overvejes.
Mørke ruder bag (som i øvrigt ikke er lavet særlig pænt).
Mørke ruder bag (som i øvrigt ikke er lavet særlig pænt).
Interiør
Original lys kabine, som trænger til en proffesionel rens.
Håndsving til ruder og manuelle sidespejle.
Håndsving til ruder og manuelle sidespejle.
Ekstra tilbehør
Bilen er udstyret med:
Esp
Aircon
Servo - hvilket gør, at bilen ikke slukker når jeg holder for rødt.
"Økonomimåler"
Kommende:
Fartpilot
Komfortblink
Esp
Aircon
Servo - hvilket gør, at bilen ikke slukker når jeg holder for rødt.
"Økonomimåler"
Kommende:
Fartpilot
Komfortblink
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen blev importeret fra Schweiz i 2009 og har haft en ejer i DK før mig.
Det er bare en bil der skal fragte mig fra a til b hver dag, som pt er 80 km hver vej. Derfor valget faldt på en Lupo. Indtil nu har der ingen problemer været med bilen.
Historier om forfærdelige gearkasser, kan jeg ikke fortælle med om. Hvis bare man sørger for at få grundjusteret den en gang imellem, og sørger for at der er nok olie på gearkassen, er der ingen problemer med den.
Den skifter godt nok ikke super hurtigt, men hvad, det er heller ikke en racerbil
Det er bare en bil der skal fragte mig fra a til b hver dag, som pt er 80 km hver vej. Derfor valget faldt på en Lupo. Indtil nu har der ingen problemer været med bilen.
Historier om forfærdelige gearkasser, kan jeg ikke fortælle med om. Hvis bare man sørger for at få grundjusteret den en gang imellem, og sørger for at der er nok olie på gearkassen, er der ingen problemer med den.
Den skifter godt nok ikke super hurtigt, men hvad, det er heller ikke en racerbil
VW Lupo 3L
apr 2006
Følger: 31 Følgere: 34 Biler: 2 Svar: 284
Kig gerne forbi min gamle
feb 2007
Følger: 65 Følgere: 76 Biler: 10 Emner: 16 Svar: 186
jun 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Biler: 7 Emner: 44 Svar: 322