Peugeot 206 [Tidl. bil] 1999
924 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
1 Kommentarer
Peugeot 206
Årgang:
1999
Motor:
tværgående rækkemotor
CylinderantalType:4/OHC
Kompressionsforhold:1:9,6
Blyfri-passende:Ja
OktantalRON:95
TændingssystemMærke:Bosch
TændingssystemType:Motronic MP7.2
TændingssystemBeskrivelse:Map-DIS
Giver placering:Krumtapaksel
BrændstofsystemMærke:Bosch
BrændstofsystemType:Motronic MP7.2
BrændstofsystemBeskrivelse:MFI-i
LuftmålingType:Manifoldtrykføler
Kombineret tændings- og indsprøjtningsstyreenhed:Ja
Diagnosestik:Ja
Forsyningsspænding+ med formodstand V:11,0
PrimærmodstandOhm:0,6-0,8
SekundærmodstandOhm:9500-14600
Tændingsrækkefølge:1-3-4-2
TændrørOriginalmonteret type:Eyquem
TændrørType:RFC58LS3
Elektrodeafstandmm:0,8
TændrørMærke:Beru
TændrørType:14FR-7KDU
Elektrodeafstandmm:0,9
TændrørMærke:Bosch
Olietrykbar/o/m:3,0/2000
Kølerdækselbar:1,4
Termostat åbner ved°C:89
MotoroliekvalitetSAE:0W-30 Fuldsyntetisk
Motorolie klassifikationAPI/ACEA:SL/A3
Udetemperatur:-30°C ==> 45°C
MotoroliekvalitetSAE:5W-30 Fuldsyntetisk
Motorolie klassifikationAPI/ACEA:/C2
Udetemperatur:-30°C ==>
Motor med filter(re)liter:3,2
Manuel gearkasseliter:2,0
Kølesystem - samlet kapacitetliter:6,5
BremsevæskeType:DOT 4
ServostyringsvæskeType:Dexron II
Servostyringsvæskeliter:1,0
Bremseskive- og -tromledimensioner
Mindste skivetykkelse - massivfor:8 mm
Mindste skivetykkelse - ventileretfor:18,4 mm
Tykkelsesforskelfor:0,010 mm
Skivens kastfor:0,05 mm
Største tromlediameterbag:181,7 mm
Mindste tykkelse af bremseklodsfor:2 mm
Parkeringsbremses vandringAntal hak:7-8
Kobling starndard udskiftet i december
Tandrem: udskiftet for nylig
Mellempotte standard
Bagpotte standard
CylinderantalType:4/OHC
Kompressionsforhold:1:9,6
Blyfri-passende:Ja
OktantalRON:95
TændingssystemMærke:Bosch
TændingssystemType:Motronic MP7.2
TændingssystemBeskrivelse:Map-DIS
Giver placering:Krumtapaksel
BrændstofsystemMærke:Bosch
BrændstofsystemType:Motronic MP7.2
BrændstofsystemBeskrivelse:MFI-i
LuftmålingType:Manifoldtrykføler
Kombineret tændings- og indsprøjtningsstyreenhed:Ja
Diagnosestik:Ja
Forsyningsspænding+ med formodstand V:11,0
PrimærmodstandOhm:0,6-0,8
SekundærmodstandOhm:9500-14600
Tændingsrækkefølge:1-3-4-2
TændrørOriginalmonteret type:Eyquem
TændrørType:RFC58LS3
Elektrodeafstandmm:0,8
TændrørMærke:Beru
TændrørType:14FR-7KDU
Elektrodeafstandmm:0,9
TændrørMærke:Bosch
Olietrykbar/o/m:3,0/2000
Kølerdækselbar:1,4
Termostat åbner ved°C:89
MotoroliekvalitetSAE:0W-30 Fuldsyntetisk
Motorolie klassifikationAPI/ACEA:SL/A3
Udetemperatur:-30°C ==> 45°C
MotoroliekvalitetSAE:5W-30 Fuldsyntetisk
Motorolie klassifikationAPI/ACEA:/C2
Udetemperatur:-30°C ==>
Motor med filter(re)liter:3,2
Manuel gearkasseliter:2,0
Kølesystem - samlet kapacitetliter:6,5
BremsevæskeType:DOT 4
ServostyringsvæskeType:Dexron II
Servostyringsvæskeliter:1,0
Bremseskive- og -tromledimensioner
Mindste skivetykkelse - massivfor:8 mm
Mindste skivetykkelse - ventileretfor:18,4 mm
Tykkelsesforskelfor:0,010 mm
Skivens kastfor:0,05 mm
Største tromlediameterbag:181,7 mm
Mindste tykkelse af bremseklodsfor:2 mm
Parkeringsbremses vandringAntal hak:7-8
Kobling starndard udskiftet i december
Tandrem: udskiftet for nylig
Mellempotte standard
Bagpotte standard
Hestekræfter
HK 90
NM 135
KM/L 14,3
NM 135
KM/L 14,3
Fælge
sommer : Orginale Peugeot Alu fælge
15''
vinter stål 14''
15''
vinter stål 14''
Dæk
195-65 14'' nankang skod dæk
Undervogn
Sænkning i mm: 40- Standard
Akseltryk max: 950Kg / 870Kg
ellers er den Orginal
Akseltryk max: 950Kg / 870Kg
ellers er den Orginal
Bilstereo
Højtalere
for pioneer 6,5''
bag pioneer 4 ''
alpine bass kan ikke huske watt men spiller ok
for pioneer 6,5''
bag pioneer 4 ''
alpine bass kan ikke huske watt men spiller ok
Styling
Anlæget vil jeg tro ..
Interiør
Mørk Stof kabine
Ekstra tilbehør
servo .
elruder
elruder
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
det er en bil jeg har købt til min nye vogn kommer hjem :P
Peugeot 206
sep 2010
Følger: 51 Følgere: 48 Biler: 5 Emner: 39 Svar: 85
Kan ikke lige forstå hvorfor man afviser har da ok med billeder og teksten skulle der ikke være noget at komme efter