Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100 2013

3.036 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100

Årgang:
2013
Motor:
1.0-litre EcoBoost (100, 100PS)
Type
Inline three cylinder turbo petrol, direct fuel injection and Ti-VCT
cm3 999
Bore mm 71.9
Stroke mm 82.0
Compression ratio 10.0:1
Max power : PS 100 at rpm 6000
Max torque Nm 170
at rpm 1400-4500
Valve gear DOHC with 4 valves per cylinder,
twin independent variable cam timing
Cylinders 3 in line
Cylinder head Cast aluminium
Cylinder block Cast iron

Camshaft drive
Low friction Belt-in-Oil with dynamic tensioner

Crankshaft
Cast iron, 6 counterweights, 4 main bearings

Engine management
Bosch MED17 with CAN-Bus and individual cylinder knock control

Fuel injection
High pressure direct fuel injection with 6 hole injectors

Emission control
Close coupled three-way catalyst system with heated universal oxygen sensor and catalyst monitor sensor post catalyst
Emission level Euro Stage 5
Turbocharger Continental low inertia turbo

Lubrication system
Electronically controlled variable displacement oil pump for improved fuel economy

System capacity with filter
litres 4.1

Cooling system
Split cooling system with 2 thermostats
Hestekræfter
100Hk standart.

Har fået en lille opdatering med "Bluefin Superchip" og ligger nu på ca. 145hk. 220 NM.
Mere kommer på med tiden.
Fælge
15" original stålfælge
16" Orange 16 eger Ocean Alufælge
Dæk
Sommer = Hankook Ventus S1 Evo
Vinter = de er slidt ned.
Undervogn
50 mm i front / 60mm i bag.
Bilstereo
Audio- & comfort pakke 2
Radio/CD-afspiller med multifunktions matrix display , seks højttalere (fire for og to bag), MP3-kompatibel, ratbetjeningsknapper, Ford SYNC med automatisk nødopkald, Bluetooth® og talestyring, AUX- og USB-stik.
Styling
Orange alufælge,
mørktonede ruder i bag,
Rustfri 2,5" Varex bagpotte.

Der tilkommer snarest komplet miltek catback system på vognen.
Interiør
Match Point i Charcoal Black
Ekstra tilbehør
Læderrat med fartpilot,
Audio- & comfortpakke 2,
Start & stop,
MyKey,
SYNC,
Esp og
klima anlæg
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Fik bilen d. 15-05-2013. det er min første fabriksnye bil og jeg er super glad for den. Den har bragt megen lykke med sig siden jeg fik den. :)
Og den er bestemt ikke blevet mindre sjov efter den lille "opdatering" i ECU'en ;)

Vil du se flere Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100 til salg? Andre Ford eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Ford Fiesta 1.0 EcoBoost 100
Annonce