VW Golf 4 GTI 1.8 20V Turbo [Tidl. bil] 2000

5.026 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
Slå lyden til
00:00
/
00:15
LIVE

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

VW Golf 4 GTI 1.8 20V Turbo

Årgang:
2000
Motor:
- Standard 1.8 Turbo
- 20 ventiler
- Motorkode> AGU.
- Audi S3 6-Trins gearkasse
- Sports kobling
- Komplet rustfri 3" udstødning (Håndlavet af Entech)
- Rustfri Banan turbo udstødningsmanifold (Håndlavet af Entech)
- Garret GT2871R 400hk kugleleje turbo
- Oliefilter sandwich til følerne
- Frontmonteret intercooler der er gemt helt væk (Håndlavet af Entech)
- Chipoptimeret (Kørt ind ved RH motorsport)
- Rustfri poleret rørføring fra luftfilteret og frem til indsugningsmanifolden med ekstra meget flow
- Optimeret brændstoftilførsel (Andre dyser og anden brændstofpumpe)
- Stort Pipercross luftfilter
- BMW M5 luftmassemåler
- Recirkulerende BOV
- Oilcatch Tank med filter

- Olie> Mobil1 5W50 Fuld syntetisk
- Brændstof> KUN 99 V-Power
- Ladetryk > 1.3 Bar
Hestekræfter
-150HK
- NM?

- Turbo> ladetryk 1.3Bar

- Bilen kører ca. 260km/t efter gps ved 6300 omd.
- Topfart ca 270km/t
- Fra 0-100km/t på ca. 5sek
- Kører 402Meter på ca 13,5sek

- Lad mig sige det sådan, de 150hk som den havde i år 2000 da bilen blev født, dem har den stadig ;) + evt lidt overskud. haha
Fælge
- 19" BBS Lemann Replica fælge
- 8,5" Foran
- 8,5" Bag
Dæk
- Hankook 215/35R19 Sports dæk der tåler 300km/t
- 235/35R19 i bag

Undervogn
- Gule koni dæmpere/ Gevindundervogn
- Power-flex bøsninger
- Audi S3 Forbremser med sports skiver
Bilstereo
- JVC 2-Dins Radio med håndfri og aftagelig front
- 3 sæt 2-vejs komponent sæt ( 1 sæt for, midt og bag)
- 12" Hertz Bas i åben kaninet
- JBL 6 kanals forstærker
Styling
- R32 luft dysser med lys i
- R32 Rat
- Nye sorte R32 forlygter
- Nye sorte LED baglygter
- Diode lys i alle læselamper
- Poleret trykrør
- Sænket
- Alufælge
- 3M Solfilm (Helt sorte)
- 6 trins Gearknop
- Hvide side blink
- Stylings side spejle
- Mindre radio antenne
- toning i forruden øverst

Fremtid> Motorhjelm med Badboy og emblemfri frontgrill, Ligger klar.
Komplet Clean body kit + ny lak kommer i år 2015
Interiør
- Recaro læder kabine
- Diode lys
- GTI Måtter
- Urholder til 3 ure
- Olietryksur
- Olietemperatur ur
- Digital Turbotryks måler
- Turbotimer
Ekstra tilbehør
- El-sidespejle
- El-Soltag
- El-Ruder
- Kopholder for og bag
- Servostyring
- Elektronisk startspærre
- Original Alarm
- Fjernbetjent centrallås
- 12V udtag i bagagerum
- Airbag
- Armlæn foran
- Boardcomputer
- ABS
- Elektronisk P-skive
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Bilen bliver bygget med tiden, er satme glad for den hurtige bandit :)
Næste år skulle den gerne stå færdig.
Tag godt imod, den opfylder alle krav :)

Egne opdateringer>
Forrude skiftet D.8/4-2014
Radio Stylings antenne skiftet D.8/4-2014
Y-stykke til køler system skiftet D.9/4-2014
Gearolie skiftet 9/4-2014 ved 248300 km
Motorolie+oliefilter+bagdæk skiftet D.10/4-2014 ved 248321 km
Platin tændrør+Venstre caliper skiftet D.14/4-2014 ved 248748 km
Service dyse/tank rens+Indsugningsrens givet D.16/7-2014 ved 25575km
Ny Garrett Turbo skiftet D.1/8-2014 ved 256320km
Multirem/kølervæske/motorolie/ventildækselspakning skiftet D.1/8-2014 ved 256320km
Start batteri skiftet D. 3/10-2014 ved 259692km
Fordæk skiftet D.17/11-2014 ved 261852km

Vil du se flere VW Golf 4 GTI 1.8 20V Turbo til salg? Andre VW eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
VW Golf 4 GTI 1.8 20V Turbo
Annonce