VW Golf II [Tidl. bil] 1987
3.853 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
2 Kommentarer
VW Golf II
Årgang:
1987
Motor:
1.6 Diesel
I 5. gear går den 165km/t på toppen med alufælgene, dog går det lidt stærkere med 13" stål, men siden den er udstyret med en såkaldt "økonomi-gearkasse" ligger topfarten ifølge VW i 4. gear, har bare aldrig turde køre den så langt ud.
I 5. gear går den 165km/t på toppen med alufælgene, dog går det lidt stærkere med 13" stål, men siden den er udstyret med en såkaldt "økonomi-gearkasse" ligger topfarten ifølge VW i 4. gear, har bare aldrig turde køre den så langt ud.
Hestekræfter
65
Fælge
15" RH MX-Snowline - sommerdæk
13" Std. grimme stålfælge - vinterdæk
13" Std. grimme stålfælge - vinterdæk
Dæk
Sava INTENSA 195/50 R15 82V
Undervogn
Standart
Bilstereo
Goodmans Headunit
Apple iPod G4 40GB
PurplePower forstærker (4x50w / 2x100w)
2 stk. Xzound GTX-2 6x9" enheder (360w)
2 skt. Ultimate Titanium 4" enheder (80w) - Placeret i front hvor de originale normalt sidder.
1 stk. 12" Alpine VR MusicMax 500 basenhed (500w)
Switchboks til skift mellem headunit og iPod
Samlet i hjemmelavet kasse, spiller mega godt!
Apple iPod G4 40GB
PurplePower forstærker (4x50w / 2x100w)
2 stk. Xzound GTX-2 6x9" enheder (360w)
2 skt. Ultimate Titanium 4" enheder (80w) - Placeret i front hvor de originale normalt sidder.
1 stk. 12" Alpine VR MusicMax 500 basenhed (500w)
Switchboks til skift mellem headunit og iPod
Samlet i hjemmelavet kasse, spiller mega godt!
Styling
Sorte G60 kofangere
Tonede ruder
GTi spoile
Nedlagt bagvisker
Blåt lys i varmeanlæg og knapper
GTD instrumentering med omdrejningstæller
Blåt lys i instrumentering
Tonede ruder
GTi spoile
Nedlagt bagvisker
Blåt lys i varmeanlæg og knapper
GTD instrumentering med omdrejningstæller
Blåt lys i instrumentering
Interiør
Standart, og ikke mindst: Brunt!
Ekstra tilbehør
Ford A horn - enormt underholdende :P
Centrallås x)
Centrallås x)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
Ikke alle har råd til GTi.
For at få omdrejningstælleren til at virke, skulle den sluttes til W-udgangen på generatoren, men det viste sig tilfældigvis at W-udgangen på min generator ikke var der, og eftersom jeg ikke gad til at bruge penge på en ny generator, så måtte jeg jo lave den selv, så ud med generatoren, og så igang med loddekolben. Vupti, så var der en W-udgang. Den blev forbundet til instrumentet og så kom der gang i skidtet :D
Har så til forundring opdaget at når jeg kører over 145km/t så fortsætter nålen sq over de 5k rpm.. Underligt, men hva pokker.. Den virker :P
Så har jeg fundet min fars gamle mobil radio, en Danita 340 frem fra kælderen og købt kabler, antenne og højttaler til så den skal der også gøres plads til :)
BILEN ER SOLGT
For at få omdrejningstælleren til at virke, skulle den sluttes til W-udgangen på generatoren, men det viste sig tilfældigvis at W-udgangen på min generator ikke var der, og eftersom jeg ikke gad til at bruge penge på en ny generator, så måtte jeg jo lave den selv, så ud med generatoren, og så igang med loddekolben. Vupti, så var der en W-udgang. Den blev forbundet til instrumentet og så kom der gang i skidtet :D
Har så til forundring opdaget at når jeg kører over 145km/t så fortsætter nålen sq over de 5k rpm.. Underligt, men hva pokker.. Den virker :P
Så har jeg fundet min fars gamle mobil radio, en Danita 340 frem fra kælderen og købt kabler, antenne og højttaler til så den skal der også gøres plads til :)
BILEN ER SOLGT
VW Golf II
maj 2005
Følger: 36 Følgere: 35 Biler: 7 Emner: 17 Svar: 31
Hehe.. Kan da ikke komme uden om at kassen nok ikke havde eksisteret hvis det ikke havde været for den kære Martin
okt 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 4 Emner: 58 Svar: 254
Det er stadig bassen der er det fedeste i den bil *g*
I kan selv gætte hvem der har lavet den