Citroën Saxo 1,6i VTS Sport [Tidl. bil] 2000

10.254 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 42 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!
PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!
Slå lyden til
00:00
/
13:47
LIVE

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

Citroën Saxo 1,6i VTS Sport

Årgang:
2000
Motor:
Fra forhandleren var det oprindeligt en 1,6L 8v, men efter en tur hos Peugeot Sport Engineering "Jøren Agergaard" blev den til en 1886ccm altså på næsten 1,9L Den har desuden bearbejdet topstykke, skarpere knast 266, Nyt Kent-Cams justerbart takthjul, Accralite smede stempler Ø 80mm, Friktionsfri stålkrumtap, plejestænger fra en Peugeot 206 GTI 2,0L EW10, forstærket lejer i hele motoren, optimeret kobling og lettet svinghjul fra Autobremsen, benzintryk hævet til 4 bar, Supersprint bananmanifol samt 2,1/2 tomme rustfrit mellemrør uden katalysator og mellempotte, men med Backfire bagpotte.VTS Cupindsugning
Hestekræfter
Ca 136hk og 188Nm
Motor med 90hk 135Nm "standard"

Vægt 900
Fælge
OZ Superleggera letvægt 16 tommer
Lakeret i specialblandet farve med rigtigt meget perlemor
Dæk
Continental sport contact2 195-40-16
Undervogn
Sænket 40mm foran.
25mm bagpå og så kom der lige et par KONI SPECIAL D" på den 24.02.08 kunne ikke vente til sommer med at sætte dem på!

Bremser: Tarox racing skiver og klodser
Bilstereo
Sony minidisc med cd-box
VDO højtalere i hele kabinen
Styling
Modificeret Ra-Design frontkofanger med kulfiberbund, Lester bagkofanger med indbygget nummerpladeindsatst, BMW M3 sideskørter, Hjemmebygget frontklap,
Bagerste sideruder tonet
lexus baglygter
Originale DE linselygter med Xenon
E-TECH alu tårnstiver
Ventildæksel lakeret i samme farve som fælgene
Alu tankdæksel og indstigningslister
Cleanlook (fjernet: antenne, dørlåse, bagrudevisker og sprinklerdysser for og bag)
Interiør
Hvid og blå Recaro læderkabine,
Momo rat gearknop og Kulfiber pedaler.
Kulfiberpaneler i insytumentbordet
Ekstra tilbehør
Armlæn
Xenon K. 8000
Stor alarm m. centrallås og chokcensor. Incl. fjernstart (fjernstart ikke slået til)
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
1886ccm i en saxo" Alt er lavet af Jøren Agergaard.
Den køre kanon godt og er rigtig hurtig!
Og så er den billig i forsikring :)

Den er synet 25/6 08

Tak til:
Michael som har malet den!
Og diverse venner som har været med til at lave den færdig :)

Solgt............... den 29/1-2009

Vil du se flere Citroën Saxo 1,6i VTS Sport til salg? Andre Citroën eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Citroën Saxo 1,6i VTS Sport
Annonce