Toyota Corolla AE86 RALLY 1984

8.260 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 24 Kommentarer
Bedømmelse

Du kan først stemme, når din egen bil er oprettet og stemt ind. Opret din egen bil

 
Slå lyden til
00:00
/
00:23
LIVE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

PEUGEOT E-5008 - DET KAN GØRES BEDRE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY SUZUKI EVITARA - SÅDAN KØRER DEN!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

VW ID.7 TOURER GTX - FEDESTE VW PÅ MARKEDET!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

DENZA Z9 GT - KINESISK OVERKLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

ZEEKR 7X - DE FØRSTE INDTRYK!

NOW PLAYING

SKODA ELROQ - ET UDMÆRKET VALG!

NOW PLAYING

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

Toyota Corolla AE86 RALLY

Årgang:
1984
Motor:
Motor:

1,6l 16 ventiler dobbelt overliggende knast aksler. Krumtap er afbalanceret sammen med svinghjul og kobling. Lettet svinghjul. Special lavet stempler for højere kompressions forhold..

Komp. Forhold:

11,5:1

Topstykke:

kanaler, ventilstyr og ventiler er bearbejdet for bedre flow. Skarpe kanter fjernet i forbrændings rummet.

Knast aksler:

TRD 300 grader og 9mm løft, justerbar knasthjul

Motorstyring:

OMEX justerbar styre box. 45 mm spjældhuse

Udstødning:

Hjemmelavet banan manifold, hjemmelavet 2,5" udstødningsrør

Oliekøling:

Fuld strøms med større olie køler og oliefilter flyttet ud på inderskærm i stedet for under udstødnings manifolden

Kobling:

Aluminiums trykplade. Sinter metal

Gearkasse:

Getrag close ratio

Hestekræfter
185hk
Fælge
7x15 alu flere forskellige slags
Dæk
Michelin slicks
Undervogn
For: TRD justerbar dæmpere. Bærearme forstærket og gjort justerbart i længden. Topleje uden gummi og med justerbar Camper alle gummi bøsninger er erstattet med stål led bøsninger (joints)
Bilstereo
lyden af bilen. der behøves ikke mere hehe
Styling
Interiør
Ekstra tilbehør
Bremser:

For: 287 mm skiver, 4 stemplede kaliber med.

Bag: 260 mm ventilerede skiver større kaliber.

Stål armeret bremseslanger. Bremseforstærker fjernet. ”Pedal box” med to hoved cylindre. Mulighed for justering af bremsekraftfordeling under kørsel

Hydraulisk håndbremse.

Styretøj:

Servostyrings tandstang fra Toyota Carina II. Hurtigere udveksling. Elektrisk pumpe fra en Saxo

Undervogn:

For: TRD justerbar dæmpere. Bærearme forstærket og gjort justerbart i længden. Topleje uden gummi og med justerbar Camper alle gummi bøsninger er erstattet med stål led bøsninger (joints)

Bag: Bilstein dæmpere. Alle gummi bøsninger skiftet ud med stål led bøsninger. Fjedre: TRD 30mm sænkning

Hjul:

7” x 15” aluminiums fælge

Øvrigt udstyr:

Bilen er opbygget med sikkerhedsbur. der samtidig gør karossen stiv og fri for vridninger. Der er 3” 6 punkts H-sikkerhedsseler og skål formet kulfiber sæder. 2 stk. 2kg. Pulverslukkere, ild sluknings anlæg og sele knive. Splintfri film i ruder, hoved afbryder der afbryder for alt til batteriet. Samtale anlæg i styrthjælme.
Styrker ved bilen
Svagheder ved bilen
Bemærkninger
www.romk.dk/hsracing

Vil du se flere Toyota Corolla AE86 RALLY til salg? Andre Toyota eller bare andre brugte biler?
Kommentér på:
Toyota Corolla AE86 RALLY
Annonce