{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter

Citroën BX 19 TZD 1991

Tilbage til Citroën BX 19 TZD

Citroën BX 19 TZD - Cluseau - i moderigtig hvid, farven hedder iøvrigt "Blanc Meije" billede 1
Citroën BX 19 TZD - Et flot og velholdt eksemplar - og et familiemedlem!  billede 2
Citroën BX 19 TZD - Kommandobroen med navi og det hele - jow jow... billede 3
Citroën BX 19 TZD - Cluseau på nye veje - sommeren 2010, Dover, afventende færge til sin hjemstavn billede 4
Citroën BX 19 TZD - Cluseau på afveje - fra Dartmoor i England, hvad de færreste nu om dage ved, er BXere faktisk glimrende terrænbiler, den hydrauliske undervogn kan reguleres i højden. Her er vi ude, hvor kun Land-Rovere ellers kommer... billede 5
Citroën BX 19 TZD - Cluseau på udveje - look at that fucker go!! I virkeligheden 174 km/t iflg. navien, godt gået af en ferieoppakket 64-hestes dieselkutter... billede 6
Citroën BX 19 TZD - Maskinrummet... Her bor og arbejder 64 sindige galliske pruheste. Til de ikke-vidende, de grønne tingester på toppen af forbenene er gaskuglerne, der udgår selve fjederelementet. Nede i selve forbenet sidder så en dæmper. billede 7
Citroën BX 19 TZD - Her sidder nyrerne i det hydrauliske system, trykfordelerblokken der fordeler væske og luft med ca. 180 bar ud til affjedring, servo og bremser - bemærk det totale fravær af rust og ælde...!! Der er blevet passet godt på Cluseau, inden vi fandt ham. billede 8
Citroën BX 19 TZD - Hjertet i systemet er denne hersens tingest - hydraulikpumpen... billede 9
Citroën BX 19 TZD - Cluseau på et udsigtspunkt i Dartmoor, efter 20 min. terrænkørsel - her kommer du ikke hen i din BMW A4... billede 10
Citroën BX 19 TZD - El-soltaget (originalt) med skyde/vippefunktion - nærmest ½ cabriolet :) billede 11
Citroën BX 19 TZD - 16V-bremser!!! billede 12
Citroën BX 19 TZD - Nyt fartstopningsværktøj til Cluseau, ventilerede skiver fra den vrisne 16V-model billede 13
Citroën BX 19 TZD - Nyrenoverede 16V-calipre billede 14
Citroën BX 19 TZD - Cluseau på arbejde - takket være hydropneumatik holdes niveauet konstant, og den stædige dieselkværn slap sgu afsted med at trække læsset. Hvis man prøvede det samme i en Mercedes 3-serie, ville der være dømt FAIL billede 15
Citroën BX 19 TZD - Køterdyret holder også fælt meget af Cluseau billede 16
Annonce