{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
510 visninger | Oprettet:

Karrosse fra en GR på en 3,3er ramme?? {{forumTopicSubject}}

Hej gruppe medlemmer.

Har lige et spørgsmål.

Min karrosse fra en 3,3er er rustet op. så har kigge lidt på en 2,8 GR model - Er det lige til at bytte karrosse eller er det komplet umuligt og hvad siger synfolket til det??

Nu har den holdt inden for i noget tid og jo lingere jeg kommer ind i den jo mere rust.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Karrosse fra en GR på en 3,3er ramme??
  • #1   23. maj 2014 Tror måske der skal noget afgift ind over hvis du montere karosse fra GR, 3,3 er da også 24volt? og gr 12v? alt el er anderledes


  • #2   23. maj 2014 hvorfor kommer der afgift på , hvis man gør det med en GR i forhold til en karrose fra en alm. 2,8td.?

  • #3   23. maj 2014 har ladet mig fortælde at den passer på men du skal have helle ledningsnet instbord osv flyttet over og så skal du nok også skære i skærmene da aksel afstanden ikke er helt den samme,så før du er færdig er det nok nemmer at lave rusten

  • #4   23. maj 2014 Kender til flere der har bygget en 260er kasse på uden det efter sigende skulle give problemer med afgift men om man kan gøre det samme med en GR kasse er jeg ikke sikker på smiley

  • #5   23. maj 2014 Så må jeg på jagt efter en 260er.

    Det kunne jo være man godt kunne uden de helt store problemer. Takker for det.


  • #6   24. maj 2014 260er karrossen er jo som jeg har forstået på det bare en facelifted udgave af de gamle 160er karrosser


  • #7   24. maj 2014 Tror også man skal betale hvis man sætter y60 karos over på, eftersom man ikke bare må skifte hytte.
    - Hvis det også er udseendet du er ude efter så passer døre, forskærme og grill lige på. Og så kan man jo bare svejse bag skærmene i. Forskellen på en 160 og 260 karos er, grillen, lidt lys foran, side spejlene, og så findes der næsten ingen der er uden skille vægen, altså en y260 er med lad smiley


  • #8   24. maj 2014 OG bygge en gr kasse på er jo det samme som identitets skifte og det kræver Skat afgift for, hvis du f.eks finder en 260 kasse fra samme årti som din egen mener jeg ikke du skal betale afgift da den er næsten identisk med 160, hvis du flytter gr døre, skærme, osv osv over, kan skat også finde på at kræve ombygning/faceliftings garanti, det gør de også ved motorcykler og alm golf 1'ere som blir bygget om med Bredere skærme osv osv

  • #9   24. maj 2014 Det er helt korrekt hvad tst Stephan siger, men har hørt om flere der har fået af vide de skulle betale identitets skift pga de har taget skærme, grill osv over på en 3,3 hvor de har klarer "frisag" fordi de bare har købt hvad der har været mulighed for i reservedele. Så det er gjort pga sætte i stand ikke fo og "gejle"

  • #10   24. maj 2014 Kan man omvendt skifte motor til 3,3eren??

  • #11   27. maj 2014 Det er lidt af et problem, eftersom at 3,3'eren bla køre med 24v strøm. Akslerne passer heller ikke sammen fordi klumpen ikke sidder samme sted. Men det er gjort før, mener at have hørt man bruger gearkassen fra en patrol 4,2 diesel

Kommentér på:
Karrosse fra en GR på en 3,3er ramme??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce