{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E39 M5 boost
  • #1   11. maj 2015 jeg ville ikke sidde kompressor på sådan en motor, og nu hvor du skriver du ikke har 50.000,- så er det projekt allerede skudt til jorden, sådan en motor skal have en god renovering inden man begynder at smide ladetryk på ellers går der ikke mange timer før den motor ligger i samlesæt på landevejen, nu kender jeg selvfølgelig ikke bilens historie og km antal, eller om motor tidligere er hoved renoveret, men uanset hvad skal det laves ordenligt er du uden tvivl af med de første 50.

  • #2   11. maj 2015 har ekstra motor, og nu kan disse motorer godt klare de 6-9 psi fra Ess kittet.. kender flere der har kørt 20.000+ med kittet nu.. det er en grund til Ess tuning har så godt ry til kompressor til bmw, derfor de ikke er billige

  • #3   12. maj 2015 De laver nogle udmærket kit til BMW ingen tvivl om det, men folk har tit problemer at de motore går fra hinanden, når sådan en motor har kørt 160-200.000km skal den hoved renoveres for små 60.000kr, så hvis din motor ikke har kørt over 100.000km så burde sandsynligheden være større for at den overlever.

    Men der er bare langt mellem de kit.


  • #4   12. maj 2015 ja du har ihvertfald ret.. den der sidder i har gået 177.000 og nr 2. har gået 105.000

    som sagt, var det os kun hvis der var nogle der havde et brugt kit smiley har en spare motor, når den ene skal ud og renoveres.. så bilen ikke holder stille smiley


  • #5   13. maj 2015 har en god kammerat i Tyskland som har haft sin e39 M5 fra ny (2001) og den har lige rundet 350000 km og aldrig renoveret den kører selvfølgelig standard spec.

  • #6   13. maj 2015 Dennis J

    Det er jo selvfølgelig fordelen ved at være samme ejer af bilen man ved jo selv hvordan det står til med vedligeholdelse og service, men overtager man sådan en bil ved man ikke hvordan den tidligere er blevet kørt, og om den har fået alt hvad den har kunne trække lige fra nøglen er blevet drejet. men det er en sjældenhed at sådan en m-power motor har kørt over 300.000 uden renovering.

    Jesper muligheden er jo stadigvæk, at du køber en rotrex kompressor nogle slanger og en intercooler meget mere skal der jo ikke til, jeg ved der er kommet nogle nye styrbokse på marked det koster 3500,- og kan køre map og de er super lette at programmere, ellers kan den originale boks sagtens køres ind hvis man køre under 0.6bar ladetryk så tror godt det kan lade sig gøre at bygge det for under 20.000,-


  • #7   13. maj 2015 ja du har nok ret JK Auto.. så bar et kit i norge til 35000 norske kr. hehe.. kunne være nogle havde et her i landet smiley er ikke den store maskine arbejde til at lave et godt og flot beslag hehe.. det nok det med beslaget der er det værste..

    for at kommentere på Dennis, og holdbarheden, altså self ved jeg intet om tidligere ejer, andet end det var en der "ikke manglede noget" og en mand på slut 30´erne. som bar havde den som sjov bil.. den røg os lige gennem syn, intet rust, og motoren er utrolig rolig,, og ingen skræl fra vanos eller noget.. og fuld service bog. så jeg håber da den er holdt... men jeg køre nu selv som en morfar i den, når jeg bar triller rundt.. tanken om bæstet under hjelmen, kan jeg li og at den kan arbejde når den skal... den bliver ikke kørt rundt sidelæns hele tiden, det er jo snart en ikon bil smiley


Kommentér på:
E39 M5 boost

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce