{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.765 visninger | Oprettet:

styretøj/tandstang e36 325 TD {{forumTopicSubject}}

Hej Alle

Lidt historie:
Bilen skulle synes, så smed den ned til mekanikeren, fik dernede en computer sporing, og fik skiftet stort set alt styrtøj på NÆR Tandstangen.
Til syn dumpede bilen alligevel og syns manden sagde at tandstangen også skulle skiftes.
Det blev den så også, og jeg fik en gratis sporing, da de havde overset den.

Tandstangen er blevet købt ved en autoophugger, men skulle ikke fejle noget - har hvertfald intet slør overhoved i dag.
Da jeg hentede bilen sagde mekanikeren at den måske lige skal køres lidt tid, da servoen var lidt stram.
Den fungerede, men var stram.
Nu har jeg så kørt små 3000km med den på, og synes stadig at min servo er alt for stram.

Og nu hvor kulden kommer synes jeg at den er blevet "strammere" at kører med de første 5 min.
Jeg sagde det allerede til mekanikeren for 14 dage siden, og han mente at det måske var min pumpe som er ved at stå af/ikke danner tryk nok.

Men hvorfor faen skal det nu ske sammentidlig med at jeg for skiftet min tandstang.
Den har jo været stram ligesiden, og man kan tydeligt hører at den spinder fint hvis man drejer helt over.

forslag?
Er der noget de har spænt forkert, eller har de måske fået en forkert tandstang?

jeg har nemlig tænkt på om de har fået en fra en bmw e36 320 benzin
Og da jeg kører diesel vejer jeg også ca 400kg mere!
Kan det være vægten/slangen som ikk er tyk nok??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  styretøj/tandstang e36 325 TD
Kommentér på:
styretøj/tandstang e36 325 TD

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce