Motor prob. når varm, ved by kørelse. {{forumTopicSubject}}
Hej BG.
Jeg har et meget irriterende problem med min Golf 2 1,8 Mono-point (RP).
Når motoren er blevet drift varm, kan den begynde på at være forsinket når jeg
gasser op, fx fra 60 til 80 km/t.
når jeg køre inde i byen når motoren er varm begynden den at drille med
tomgangen, den stå meget lavt når jeg kobler ud (nogle gange går den ud) og så
skal den have ekstre meget gas når jeg sætter igang igen da den dykker meget i
omdr. når jeg sætter i gang.
Jeg synes den er noget sløv når den er varm. Den bruger ikke vildt meget benz.
Udstødningsystemet er en lille smule utæt.
jeg har skiftet lambdesonde, rotor, rotordæksel, slangerne til vaccum, hele
indsprøjtningen til en med samme bosch nr. (Brugt), tændrørne blev skiftet for
et år siden, tændkabler blev skiftet for lidt over 2 år siden med er af meget
god kvalitet.
hvad kan der være galt
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 532
hvor sidder den helt nøjagtig?
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 532
er jeg helt forkert på den hvis jeg mener den blå sender signaler til motorstyrringen og den sorte sender til nålen i speedometeret?
jul 2006
Følger: 59 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 88 Svar: 532
der er kun 2 ledninger på dem alle men jeg har hørt at nogle af de nyer er kun med et stik som -Agerskov "ADMIN PS3 Gruppen" - siger at der er på hans g3'er og der kunne jeg forstille mig at det var med 4 ledninger/ben
Motor prob. når varm, ved by kørelse.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside