Nissan SR20

Nissan SR20

Medlemmer: 101
Forside Forum Medlemmer Annoncer Biler
492 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tuning Tuning

Hey
Ville hører hvordan man kan forstærke blokkken på en sr20de motor, eller om det er nødvendigt. Er der nogen der ved om man kan bruge blokken fra en sr20det, om der skal laves noget om, så man kan bruge toppen fra sr20de
Planen var at lave en sugemotor med en masse HK.

Jacob


 
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!
Slå lyden til
00:00
/
14:20
LIVE

RENAULT SCENIC E-TECH ELECTRIC - DIT VALG!

NOW PLAYING

TOYOTA LANCERER SEKS NYE ELBILER!

NOW PLAYING

VW ID.4 GTX - OVERRASKER!

NOW PLAYING

TIL WAGRAIN OG HJEM I HALLES MINIBUS!

NOW PLAYING

MIN BMW E30 FÅR NY CHANCE

NOW PLAYING

NOW PLAYING

BYD TANG ER IKKE HELT FÆRDIGBAGT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

STATUS PÅ MIN BMW E30!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

TOPFART I VW ID.3 GTX!

NOW PLAYING

ALFA ROMEO JUNIOR - NOGET ER GALT!

NOW PLAYING

BYD ATTO 2 - OVERRASKER STORT!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

AT ANMELDE EN SPRITBILIST!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NOW PLAYING

MERCEDES-BENZ G 580 - 100% ELEKTRISK G-KLASSE!

NOW PLAYING

NOW PLAYING

NY TESLA MODEL Y

NOW PLAYING

NOW PLAYING

POLESTAR 4 MED 1900 KG PÅ KROGEN!

NOW PLAYING

I AUDI A5 AVANT TIL ST. ANTON!

NOW PLAYING

KAN MIN BMW E30 REDDES?

NOW PLAYING

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tuning
  • #1   21. apr 2008 hmm er der så stor forskel på blokken ?? det tror jeg sku ikke???

    ved ikke om DET modellen evt har undersmøring af stemplerne.

    men hvis du vil lave mange suge HK så holder blokken på en alm sr20de helt fint ....


  • #2   21. apr 2008 okay
    ja DET har undersmøring.
    Men mener bar at ha hørt at sr20de den ikke kunne klare mere end 200 hk


  • #3   21. apr 2008 okay så kunne det jo være en fordel at skifte blok bare for at få undersmøringen ...

    men tror sku ikke på at blokken ikke skulle kunne holde til suge HK ... det belaster jo ikke blokken særligt meget ....


  • #4   21. apr 2008 Du får nok nogle problemer med det. DET har jo en helt anden indmad end DE. Alt er større, og DET har en noget lavere kompression. Det kan både være stempler og topstykket der gør det, eller begge.
    Men en DE kan bestemt godt holde til meget mere en 200hk.
    Problemet med den er at ved trykladning, så har den et problem med køling på de 2 yderste propper..
    Olie undersprøjt kan man jo selv sætte i hvis man vil ha det


  • #5   21. apr 2008 så sys jeg du skal gå efter og få en SR20VE I hvis du vil have mange suge heste der er en som har lavet små 270hk (suge HK) på den motor men jeg har 187 i min ind til nu og den gik ikke 100% godt så 200 kan du nemt få... hvis man har mønt

  • #6   22. apr 2008 hvis du har tænkt dig at bygge en sr20det blok om til sug (hvilket jeg ikke tror blir godt) skal du lige være obs på, at der er stor forskel på de forskellige sr20det motore... gti-r motor har større krumtap og anden kompression end en motor fra fx 200sx.. og topstykker er en hel historie for sig.. hvis du laver det rigtigt og køre pænt, skal din motor nok holde..

  • #7   22. apr 2008 Okay så ved jeg da det : D
    Det er fordi jeg har et komplet GT topstykke, der er blevet lavt i england til en der kørte rally, så ville gerne bruge det.
    Tænkte på om man kunne bruge spjældhusene fra en sr20det, ved godt det ik er helt optimalt?


  • #8   22. apr 2008 ha ha.. det er svært at svare på.. så skal du vide nøjagtigt hvilket topstykke det er.. nogle sr20de topstykker er spejlvendt med hensyn til bolte på indsugning til topstykke.. plus du skal ha en dygtig smed til at lave et adapterstykke mellem indsugning og topstykke.. det er set før, men det tar tid og koster penge..

Kommentér på:
Tuning

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce