1.679 visninger
|
Oprettet:
std. gearkasse vs. getrag 240 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg har læst mig frem til at man kan montere en getrag 240 gearkasse i en gt hvis blot man korter kardanen op. og tænkte at der nok er nogle er jer i gruppen der har erfaringer med det?
noget andet er om man overhovedet opnå noget ved et skift, altså jeg tænker ift. gear rationen i de to gearkasser?
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 5 Emner: 40 Svar: 82
Den falder i omdregninger i 5 gear og redukterer støjnivauet betydeligt så det kan varmt anbefales at skifte til en 5 trins .
Kardanen skal kortes op og du skal have fat i den foreste del af kardanen dvs den del der sidder inde i gearkassen ( skal være fra en manta el ascona ikke en record) , gearskiftet skal også kortes op , måske skal du have et andet spedometer kabel , men jeg kører med det org. og kan godt nå ,alt efter hvilken drev der sidder i gearkassen til spedometeret , skal det måske også skiftes der er 3 forskellige farver alt efter gearing , kan ikke lige huske farven ,men kan finde ud af det , hvis det bliver aktuelt.
maj 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 11
har også set at top ration for 5 gears er 20 % lavere end 4 gears.
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 12
maj 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 11
er det noget som du har mulighed for skanne ind og sende ?
i tilfælde af at det kunne lade sig gøre, ville jeg blive over ordenligt glad.
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 12
maj 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 11
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 11 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 12
std. gearkasse vs. getrag 240
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside