{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
924 visninger | Oprettet:

Flere pony'er til willy... {{forumTopicSubject}}

Hejsa, jeg er på udkig efter lidt flere heste til min clio williams.
Jeg har lidt kig på en knast fra
http://www.k-tecracing.com

2.0 16v Stage 1 Cams (+18 bhp) eller
2.0 16v Stage 2 Cams (+22 bhp)
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=178

og tilhørende ALLOY ADJUSTABLE VERNIER PULLEYS
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=460

FSE POWER BOOST VALVES
2.0 16v
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=181

og få bearbejdet tomstykket og større ventiler

plus chippet ved RH-Motorsport

Jeg har også været inde ved http://www.primaracing.com/
men der mangler priser på mange ting.

Er det, det rigtige at købe eller kan det gøres bedre og billigere...
Mvh Kasper


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flere pony'er til willy...
  • #1   19. dec 2007 Jeg vil ikke have trykladning på. Da jeg muligvis vil stille op til dhb forhjulstræk uden anden trykladning...

  • #2   19. dec 2007 forresten sådan som jeg kan forstå det fra k-tec så skal de have de org. knaster fra willy'en...
    Please note that cams are an exchange item and when ordered will be subject to a refundable surcharge which will be returned when your original cams are recieved by us in good condition.


  • #3   19. dec 2007 Hej kasper, hvis jeg var dig ville jeg være meget forsigtig med at få willie chippet i dk. i så fald vil du ikke være den første der for smadret en motor. I stedet skal du købe en chip der passer til de nye knaster, og nye ventil fjedre. det er i øvrigt også meget billiger. drop turbo. i bedste fald koster en ordentlig turbo tuning 40-50kg. Og så lad S om at sætte en gammel turbo fra en traktor på hans 1,4. med de rette knaster og fjedre + chip., der drejer op til 8200 har du det du skal bruge. mvh jay

  • #5   19. dec 2007 jeg har jo også mulighed for at smide spjældhuse på men er det ikke (Ulovligt)???

  • #6   19. dec 2007 drop den power boost valve, det er penge ud af vinduet..
    de andre mods er fine.. måske et godt udstødningssystem oven i hatten med sportskat ville være på sin plads også..

    og ja, du betaler et depositum, som du får tilbage, når du returnerer de gamle knaster til k-tec..

    at den ikke kan mappes i dk, tror jeg nu ikke på, og du får langt det bedste resultat ved en specifik mapning til din bil.. prøv at snakke med Per Mai hos Scantune i Galten om den sag...


  • #7   19. dec 2007 og lige en ting mere:
    hvis det ikke skal gå for meget ud over bundtrækket, så lad være med at smide alt for skarpe knaster i, og nøjes med at få topstykket afgratet/afpudset og flowet.. portene burde være rigeligt store som de er, med mindre du bygger den til at køre en fandens masse omdr... det vil dog være en fordel at få portene i hhv. top og manifold tilpasset hinanden og pakningen..


  • #8   20. dec 2007 Jesper M:
    Jeg har komplet 2" rustfri med decat fra manifold og bagud.
    Og chipning tror jeg jed vil lade RH-Motorsport tage sig af. Jeg har hørt fra flere, at de ved hvad de har med at gøre.
    Angående beabejdning af topstykket har jeg også fundet en der kan gøre det.
    Hvor mange grader vil det være passende at knasten er?


  • #9   20. dec 2007 aha.. vil du dele med os andre hvem det er? smiley

    jeg ville nok vælge noget 276 graders eller noget i den stil.. hvis du går over 280-285 vil jeg tro du skal have andre ventilløftere og fjedre i, for at de kan følge med...


  • #10   20. dec 2007 Beabejdning af topstykket bliver gjort af et firma i holstebro, det er noget jeg har fået anbefalet af en kamerat. Jeg kan lige skrive når jeg finder ud af hvad det hedder...

    Hvor mange grader kan jeg køre med hvor willy stadig vil kunne stå jævnt i tomgang?
    Om jeg skal skifte ventilløftere og fjedre er jeg ligeglad med, bare motoren ikke går ud i et lyskryds ;P


  • #11   21. dec 2007 godt spørgsmål.. det ved jeg ikke helt, men jeg vil tro at der ikke er problemer, hvis du holder dig under ca 285..

    men prøv evt at lure/spørge på nogle af de engelske williams-forums.. de burde ha styr på alle de spørgsmål du overhovedet kan finde på...


  • #12   22. dec 2007 Så er der os evt. Elia.de/ som bla. har specialiseret sig i Renault. vi har et katalog på arbejdet Volvo/Renault, hvor man kunne få en masse ting til denl. bla. et komplet turbokit plus de dele som det kræver når den skal ha turbo.

  • #13   25. dec 2007 Firmaet i holstebro hedder http://www.jbmotor.dk
    (jb motor service)
    De kan lige få lov til at tage et kig på svinet ;P


Kommentér på:
Flere pony'er til willy...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce