Flere pony'er til willy... {{forumTopicSubject}}
Hejsa, jeg er på udkig efter lidt flere heste til min clio williams.
Jeg har lidt kig på en knast fra
http://www.k-tecracing.com
2.0 16v Stage 1 Cams (+18 bhp) eller
2.0 16v Stage 2 Cams (+22 bhp)
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=178
og tilhørende ALLOY ADJUSTABLE VERNIER PULLEYS
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=460
FSE POWER BOOST VALVES
2.0 16v
http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=181
og få bearbejdet tomstykket og større ventiler
plus chippet ved RH-Motorsport
Jeg har også været inde ved http://www.primaracing.com/
men der mangler priser på mange ting.
Er det, det rigtige at købe eller kan det gøres bedre og billigere...
Mvh Kasper
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
Please note that cams are an exchange item and when ordered will be subject to a refundable surcharge which will be returned when your original cams are recieved by us in good condition.
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Biler: 5 Emner: 63 Svar: 197
apr 2007
Følger: 67 Følgere: 65 Biler: 5 Emner: 63 Svar: 197
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 449
de andre mods er fine.. måske et godt udstødningssystem oven i hatten med sportskat ville være på sin plads også..
og ja, du betaler et depositum, som du får tilbage, når du returnerer de gamle knaster til k-tec..
at den ikke kan mappes i dk, tror jeg nu ikke på, og du får langt det bedste resultat ved en specifik mapning til din bil.. prøv at snakke med Per Mai hos Scantune i Galten om den sag...
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 449
hvis det ikke skal gå for meget ud over bundtrækket, så lad være med at smide alt for skarpe knaster i, og nøjes med at få topstykket afgratet/afpudset og flowet.. portene burde være rigeligt store som de er, med mindre du bygger den til at køre en fandens masse omdr... det vil dog være en fordel at få portene i hhv. top og manifold tilpasset hinanden og pakningen..
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
Jeg har komplet 2" rustfri med decat fra manifold og bagud.
Og chipning tror jeg jed vil lade RH-Motorsport tage sig af. Jeg har hørt fra flere, at de ved hvad de har med at gøre.
Angående beabejdning af topstykket har jeg også fundet en der kan gøre det.
Hvor mange grader vil det være passende at knasten er?
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 449
jeg ville nok vælge noget 276 graders eller noget i den stil.. hvis du går over 280-285 vil jeg tro du skal have andre ventilløftere og fjedre i, for at de kan følge med...
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
Hvor mange grader kan jeg køre med hvor willy stadig vil kunne stå jævnt i tomgang?
Om jeg skal skifte ventilløftere og fjedre er jeg ligeglad med, bare motoren ikke går ud i et lyskryds ;P
dec 2003
Følger: 11 Følgere: 9 Biler: 1 Emner: 9 Svar: 449
men prøv evt at lure/spørge på nogle af de engelske williams-forums.. de burde ha styr på alle de spørgsmål du overhovedet kan finde på...
apr 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 2 Emner: 10 Svar: 36
okt 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 3 Emner: 33 Svar: 185
(jb motor service)
De kan lige få lov til at tage et kig på svinet ;P
Flere pony'er til willy...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside