Appradio Appradio
Hej BG.
Jeg overvejer at købe den her appradio til min seat altea, men har ikke så meget forstand på radioer, så ville lige spørger om hjælp inden jeg bare køber den.
Er det en fod radio til prisen og har den udgang til forstærker, og hvor lange forstærker kan den have tilsluttet?
Evt. Nogen der ved hvor jeg kan få en ramme til den? Det er jo 7 tommer og de fleste rammer er til 6,3 tommer ?
http://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B007PC1UW8/ref=mp_s_a_1_1?qid=1377067327&sr=8-1&pi=AC_SX110_SY165
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 5 Svar: 17
Hvis du vil bruge android kan den kun bruges sammen med nogen bestemte modeller, og der skal et ekstra kabelsæt til for at du kan bruge android telefoner.
Hvis du vil bruge iphone/ipod er det lige ud af landevejen da der følger kabel med(gammelt 3s/4s stik)
Den har kun to phono udgange, en til front og en kombineret bag/sub udgang. som du kan indstille til at udsende alm signal eller sub signal.
Radion i sig selv er rigtig fin, men man kan ikke bruge den til så meget andet end radio hvis ikke der er sat tlf til så det ER nødvendigt hvis du vil kunne bruge den til noget. Størrelsen på rammen er alm. 2din og der følger alu ramme med i æsken, så hvis du har 2din i forvejen skulle den gerne passe i, når du har fået den gamle ramme ud.
Appradio