{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Roskilde anlæg
  • #1   12. mar 2014 Via RCA/signal kablerne, naturligvis. en forstærker på front/rear, og en på sub udgangene fra radio. Kræver din radio har 3 sæt phono udgange til front/rear/sub, ellers kan det godt køre på mindre.

Hov til roskilde anlæg. Der er en del muligheder, y-stik, hi-lo konverter hvis radioen du vil bruge ikke har til RCA, eller forstærkere der kan sende et signal vidre til næste forstærker

• #2   12. mar 2014 Øhh, hvad er det præcis du skal? et anlæg der ikke kun kan spilles på en forstærker? Hvad mener du?

• Andreas S
    Andreas S Tilmeldt:
    feb 2014

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 17
    #3   13. mar 2014 Okay tak.

Det jeg mener er, at jeg gerne vil have 2 forstærkere til 1 headunit.

Min radio/headunit : http://www.avantix.dk/catalog/product_info.php?products_id=4094&utm_source=prisvis_valomak&utm_medium=cpm&utm_campaign=prisvis_valomak

Hvordan laves det nemmest og bedst?

• #4   13. mar 2014 Nemmeste er 2 sæt ykabler og 2 sæt rca/phonokabler, også et kabel til hver forstærker, vel og mærke hvis det er 4 kanals forstærkere du vil trække? Den bedste ville nok være forstærkere der kan sende signalet vidre fra den ene til den anden, istedet for y-stik, eller en aktiv splitter. Line driver tror jeg det hedder. Evt en DSP, men det koster lidt....

Hvad forstærkere er det du vil bruge, og hvor mange højtalere vil du trække?

Kommentér på:
Roskilde anlæg

Annonce